Mökkinaapuri kehuskeli ta p paneensa laituriltaan kaksi joutsenta, nauraako poliisi minut ulos asemalta jos ilmoitan?
"eivät enää pasko minun laiturille" ja puhui kuin suurenakin sankaritekona.
Kommentit (29)
Ei joutsenia ei saa ampua ihminen paskantaa enemmän. Myös sorsat pitää rauhoittaa tai ne loppuu.Fasaaneja meillä on ammuttu lähes sukupuuttoon mutta jotkut tarhaa niitä ravintolaan ruuaksi myyntiin kuten Sofia keskus on myynyt faasaania.
Muutama vuosi sitten meille todella tuli poliisi, koska mökkinaapurin mukaan olin ampunut joutsenen ja jättänyt sen raadon vesirajaan. Pitihän sitä sitten mennä etsimään ja toden totta, rannasta löytyi kuollut joutsen ja minä sain asiaankuuluvat ukaasit, vaikka en edes omista asetta. Syyte kuulemma nostettaisiin, kun kuolinsyy olisi selvillä ja vähintään sakko olisi tulossa.
Selvisihän tuo eli lintu oli lentänyt sähkölinjaan. En saanut sakkoja.
Mutta mökkinaapurin laituri sai huoleti seilata pitkin rantoja siitä eteenpäin keväisin, minua ei kiinnostanut mennä hinaamaan sitä paikalleen.
Venäläiset kyllä ammuskelee mitä vaan myös hylkeitä syö ja myy lihoina. Sorsia. Jos niitä ei valvottaisi niitä ei enää olisi.
Helluntailaiset miehet metsästää riekkoja metsoja metsälintuja onko lupaa tehdä niin.
Voit tehdä ilmiannon, jossa sanot naapurin kertoneen näin tehneensä. Virkavallan asia on päättää, johtaako ilmoitus toimenpiteisiin.
Haistakaa molemmat paska
Ja ne joutsenet voi kans haistaa paskan
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa molemmat paska
Ja ne joutsenet voi kans haistaa paskan
Kyllä ne varmaan haistaakin. On meinaan semmosta jöötiä, mitä ne tehtailee. En ihmettele jos mökin pihalla meinaa päreet palaa. No ei niitä kuitenkaan saisi tappaa. Saakohan jotenkin pelotella vaihtamaan paikkaa? (Naapurin laiturille 😁)
Millainen barbaari tappaa joutsenen :(