Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suuttui… Äitipuolen vaatimukset?

Vierailija
27.03.2022 |

Anoppi haukkui minut pojalleen, koska en kuulemma ymmärrä lapsista mitään ja minulle on omat kissat tärkeämpiä kuin miehen lapset. Lapset käyvät täällä isällään joka toinen vklp. Monesti minulla on jotain omaakin menoa mutta paljon touhutaan yhdessäkin ja tekstaillaan muulloinkin vanhemman tyttären kanssa.

Anoppi nyt sitten on perustanut tällaisen mielipiteen sen perusteella, että kuullut kun lässytän kissoilleni (=en välitä miehen lapsista) ja kerran tuli kylään kun olin juuri tullut väsyneenä töistä enkä ollut hilpeimmilläni, sekin tulkittiin niin että hyljeksin miehen lapsia ja olen siksi pahalla päällä.

Miehen lapset on kivoja tyyppejä ja meille on kehittynyt läheinen suhde mutta nyt kyllä suoraan sanoen suututtaa kovasti anopin käytös ja tuli suorituspaineita. Eikö kaikissa uusperheartikkeleissakin painoteta sitä kuinka toisen lapsia ei voi väkisellä rakastaa ja ne tuntemukset tulee ajan kanssa jos tulee? Nyt olen sitten anopin mielestä maailman kamalin ihminen kun en nosta miehen lapsia jatkuvasti jollekin jalustalle ja kehtaan olla innoissani onista tärkeistä kissoistani.

Kummalla tässä nyt viiraa, minulla vai anopilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu vauhdissa.

Vierailija
22/23 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei.

Kiitos viesteistä, joku täällä on ehtinytkin näköjään jo kirjoitella minuna ja vastailla.

Missä kohtaa olen anoppiani haukkunut? 

Ja mitä mielestänne mieheni vätysmäiseen käytökseen tulee, minä kirjoitin jo aloitusviestissä, että mies oli katkaisemassa välinsä äitiin tyystin,  mutta sanoin että koitetaan nyt vielä saada tämä kuvio toimimaan äitinsä kanssa. Mies oli ärähtänyt äidillensä ja lähtenyt saman tien, sen jälkeen ei ole anoppilassa käynyt.  Miksei mieheni olisi minulle kertonut tuollaisesta episodista?  Tottakai haluan tietää ja outoahan se olisi ollut jos ilman mitään syytä ei enää yhtäkkiä anoppilaan mentäisi.

- Oikea AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu anopin tällaisesta suuttua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän