Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa osta Popin alesta? Suosikkinsa?

Vierailija
11.09.2015 |

Sain lahjakortin PoP:ille ja en tiedä mitä lapselle ostaisin. Lähtökohtaisesti mulla sylettää maksaa yli 20€ pelkästä body statukseesi joten siksikin kortti on vielä käyttämättä vaikka olen liikkeessä useasti jo käynyt katsomassa.

Nyt tarvisin vinkkiä että mitä sieltä oikeasti kannattaa ostaa, mikä on hintansa arvoinen tai muuten hyväksi havaittu tuote sinun mielestäsi?

Tänään siellä ois kaikki -20% niin ajattelin vihdoin käyttää sen kortin ja lapsi on 80cm kokoinen jos sillä nyt on vinkkien kannalta merkitystä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi kirjoitusvirheet, puhelin näköjään heitteli omia korjauksiaan tekstiin ja otsikkoon!

Vierailija
2/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamppa tuominen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Luulin et musiikin pop alesta:)

Vierailija
4/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Popilla on hyviä sukkia. Molemmilla lapsilla on Popin sammarit, ne on hyviä. Nuoremmalla lapsella just koossa 80 cm (kirpparilta).

Vierailija
5/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteita kannattaa ostaa. Esim. tuulenpitävät fleecetakit ovat loistavia.

Vierailija
6/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava kääpiö, sillö on hyvää musaa, toinen on rosvosektori, erittäin kuunneltavaa

Vierailija
7/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popin sukat on melko huonoja hintaansa nähden.

Vierailija
8/8 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sitä perusraitaa, se on minusta kivan söpöä, mutta samalla tyylikästä, ja jos jälleenmyyntiarvolla on merkitystä, niin silloinkin toi peruraita olis hyvä valinta. Paidan / bodyn voi ostaa reilustikkin isomman kun hihat on niin näppärä kääriä siitä resorinkohdasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi