Kummipoikani ja nuorempi lapseni ovat samannäköisiä
Kummipoikani myös muistutti minua taaperoikäisenä. Emme ole sukua keskenämme, mutta yhdennäköisyys on oikeasti hämmentävä. Joskus tutut miettivät, että keltäs tämä sun pienempi lapsi nyt näyttääkään, en saa päähäni, ja mä vastaan aina: kummipojaltani. Kysyjä purskahtaa yleensä nauruun, koska vastaus on niin ilmiselvä, mutta se ei tule mieleen, kun sukulaisuussuhdetta ei ole.
Kommentit (8)
On se ihan hauska juttu :) Nuoremman lapseni tavassa olla ja keikkua on myös jotain samaa kuin kummipojassani saman ikäisenä. Vartalon muotokin on hyvin samankaltainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:51"]
Ukko käyny vierais
[/quote]
Eihän se mahdotonta ole, mutta emme olleet mieheni kanssa yhdessä, kun kummipoikani syntyi, eikä kummipojan äiti tietääkseni tuntenut miestäni silloin (minä ja ystäväni kyllä molemmat tiesimme opiskelukuvioista, kuka mieheni oli).
Ap
Nyt on kyllä nussittu pahemman kerran ristiin. :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:51"]
Onko heillä sama isä?
[/quote]
Ei ole. Selitin tuossa edellä. Kummipoikani on nyt vanhempana ihan isänsä näköinen, ja tämä nuorempi lapseni paljolti oman isänsä näköinen, vaikka molemmissa lapsissani oman sukuni piirteet ovat ehkä dominoivampia. Tietenkin jos kummipojan isä on käynyt tekemässä mulle yllärit... :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:53"]
Nyt on kyllä nussittu pahemman kerran ristiin. :D
[/quote]
Mä sanoin kyllä silloin, kun kummipoikani oli pienempi, että ehkä mä oonkin oikeasti hänen äitinsä (koska yhdennäköisyys oli silloin silmiinpistävä).
Ap
Aika jännä:)