Näin unta tutusta ja aamulla heräsin todella ihastuneena??? Miksi??
Olen hyvässä parisuhteessa ja kaikki on muutenkin hyvin oman miehen kanssa. Asumme yhdessä ja meillä on paljon ihania suunnitelmia tulevaisuuden varalle. SILTI näin viime yönä unta eräästä kesällä kaveriporukassa tapaamastani miehestä. En kiinnittänyt häneen mitään erityistä huomiota... Ehkä hänen "hieman röyhkeä" olemuksensa jopa ärsytti minua. Oma mieheni oli myös tuolloin paikalla. En edes muistanut kyseistä ihmistä, mutta viime yönä näin hänestä unta. Ihanaa ja eroottista sellaista. HERRANJUMALA hän oli kuuma :D Olin aamulla ihan liekeissä ja rinnassa on sellainen palava ihastumisen tunne???? Ja seksuaalinen vetovoima???? Oma mies ei vetoa yhtään niin paljon tällä hetkellä????
Osaako joku kertoa, mistä tämä johtuu?? Tämän unissa seikkailleen miehen näkemisestä on kuitenkin muutama kuukausi, eikä hän ole mielessä muulloin käynyt. Miksi nyt yhtäkkiä? Onko muilla käynyt samoin??
nimimerkillä,
Ihmettelen ja fiilistelen (salaa) ihanaa tunnetta, mutta omaa miestäni silti rakastan.
Kommentit (2)
On käynyt, varsinkin ovulaation aikoihin. Oisko sulla päällä? :) Silloin nimenomaan kiinnostaa ja uniin tulee ne röyhkeät alfat, joita ei haluaisi parisuhteeseen, mutta joiden antaisi, krhm, astua...
On käyny noin. Se menee ohi kyllä, unilla on joskus erikoisia vaikutuksia :)