Syötin tuttavan lapsille "pahaa" suolaa ja valehtelin
Anteeksi tuo kummallinen otsikko, en osaa oikein tiivistää tällaista asiaa. :/
Olen lapsenvahtina erään tutun lapsille, sillä hän on puolisonsa kanssa lyhyellä matkalla.
Lapset touhusivat aika pitkään ulkona, joten ajattelin yllättää heidät tuoreella leivällä. Laitettuani leivät uuniin ja siivotessani jauhopusseja takaisin kaappeihin päätin täyttää samalla suolasirottimen, jolloin paketista löytyi jonkinlainen koristekivi. Iltapalalla kyselin lapsilta siitä ja he kihertelivät siihen malliin, että oletin sen olleen jonkilainen pila.
Lasten suoritettua iltatoimet soitin heidän äidilleen kertoakseni terveiset, kuulumiset sun muut. Mainitsin myös tuosta koristekivipilasta, jolloin kävi ilmi, että kivi oli tarkoituksella siellä. Kyseessä on kuulemma jonkinlainen taikakivi, josta suola imee pahoja voimia tms.
Äiti hätääntyi heti, ja olin tuossa tilanteessa niin epävarma ja pelästynyt, että menin vakuuttelemaan, ettei me ehditty syödä sitä pahojen voimien suolasta tehtyä leipää. Suolasirottimen tyhjensin takaisin pussiin, mutta miten tuo leipä?
En usko, että paholaisleivästä seuraa meille mitään pahaa, mutta pitäisikö minun pirauttaa äidille ja myöntää, että söimme leipää? En haluaisi valehtelijan ja epäluotettavan henkilön leimaa tällaisesta tapauksesta, olisiko mahdollista keksiä jokin hätävale siihen tilanteeseen, että lapset kertovat syöneensä leipomaani leipää?
Entä miten tuo leipä, olisiko väärin syödä se huomenna loppuun lasten kanssa... Kun en tahdo millään uskoa tuota höpinää pahoista voimista.
Kommentit (26)
Haet kaupasta uutta puhdasta suolaa ja leivot uuden leivän, jota syötät lapsille. Jos lapset puhuu äidille sun tekemästä leivästä niin voit hyvillä mielin kertoa leiponeesi uuden puhtaan leivän.
Ai mitä teet? Olisiko lastensuojeluilmoitus mitään?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:27"]
Tässähän on jo yritystä! Ysi puoli.
[/quote]
Mun mielestä aika huono
No jos ei muuta niin "Paholaisleipä" voisi olla todella potentiaalinen Sharknado-tyylinen kauhuleffa.
On ihan normaalia puhdistaa esim. huone tai asunto niin, että ripottelee seinänvierille tai nurkkiin suolaa ja sitten imuroi sen pois. Tee se ja lisäksi taputa joka nurkassa. Taputus virkistää huoneen ilman heti. Laita lapset suolakylpyyn, esim. jalkakylpy. Se puhdistaa energiat.
Oikeasti. Vaikka en kyllä ymmärrä miksi äiti säilyttää negatiivista suolakiveä kaapissaan.
No joo kiitettävä suoritus provoamisessa. Mutta olen mäkin psykooseissani levitellyt suolaa huoneen ympäri ja oven eteen, kato just siksi, ettei pahat voimat pääse kimppuun. Reps. Tiiätte sitten jos joku teidän läheinen alkaa suolaa hamstraamaan, että mistä on kyse :D
Mutta jos tää oli ei-provo niin suosittelen että ohjaat koko perheen lääkäriin. Lapsista voi tulla paholaisia syötyään leipää ja niiden äidin mielenterveys todennäköisesti järkyttyy vielä enemmän kun saa tietää että ipanat söivät sitä suolaa :D Pappikin voisi olla hyvä vaihtoehto, saavat sitten pyhää vettä niskaan koko kööri.