Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin cien q10 yövoide muuttunut?

Vierailija
26.03.2022 |

Tätä oli paljon kehuttu ja olen itsekin jo useamman vuoden käyttänyt. Pariin viikkoon ei ole enää näkynyt sitä vanhan mallista pakkausta vaan tilalla ollut "q10intense"-pakkaus. Ajattelin että vain pakkaus olisi muuttunut, mutta voide onkin ihan eri kamaa, haisee ihan "miehelle", voide ei levity kunnolla eikä imeydy, jää valkoinen pinta ja iho kutisee ja tuntuu kireältä. :( Onko kellään tietoa onko tämä korvannut sen vanhan q10-yövoiteen kokonaan? Täytyypä alkaa etsiä uutta yövoidetta jos näin on. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivealla on hyvä q10 yövuode. Olisko noin kympin. Itse tykkäsin.

Vierailija
2/10 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivealla on hyvä q10 yövuode. Olisko noin kympin. Itse tykkäsin.

Kiitos vinkistä! Täytyypä kokeilla tuota nivean voidetta. Lidlin voiteessa oli kyllä hintakin kohillaan kun alle 4 euroa maksoi, vaan eipä taida enää yhtä halvalla löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kàytin Lidlin Q10 yövoidetta kaikille ihotyypeille. Siinà oli miellyttàvà, ei kovin voimakas tuoksu. Sitten erehdyin ostamaan (kun en löytànyt yövoidetta) Cien Cellintense Hyaluronic acid yövoidetta. Mikà pettymys. Voide löyhkàà niin pahasti ja löyhkà kestàà koko päivân, joten voide menee roskiin. Lumenellahan on myös ei niin kalliita voiteita, niin ettà siirryn niihin. Siihen loppui Lidlin voiteiden kàyttö minun osaltani.

Vierailija
4/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kàytin Lidlin Q10 yövoidetta kaikille ihotyypeille. Siinà oli miellyttàvà, ei kovin voimakas tuoksu. Sitten erehdyin ostamaan (kun en löytànyt yövoidetta) Cien Cellintense Hyaluronic acid yövoidetta. Mikà pettymys. Voide löyhkàà niin pahasti ja löyhkà kestàà koko päivân, joten voide menee roskiin. Lumenellahan on myös ei niin kalliita voiteita, niin ettà siirryn niihin. Siihen loppui Lidlin voiteiden kàyttö minun osaltani.

Lumenehan uittaa myös voiteensa ym halvassa hajuvedessä. Siksi minä en niihin koskekaan.

Vierailija
5/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Lidl lopetti myös Cellular Beauty Myramaze sarjan, joka sopi ongelmaiholleni täydellisesti, en ole löytänyt korvaavaa tuotetta..

Vierailija
6/10 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumenehan uittaa myös voiteensa ym halvassa hajuvedessä. Siksi minä en niihin koskekaan.

Vinkki ! Ostin juuri Q10 Intense yö voiteen. For all skins types.

Tuoksu lähes olematon,ovat vähentäneet joten sopii varmasti jos ei parfymointia halua. (Itselle olisi tuoksu käynyt,kuten ennen oli).

Muuten hinta/laatu täys 10+ voi huoletta lotrata.

Vierailija
7/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilin enkä tykännyt. Jotenkin muovinen pinta iholle.

Vierailija
8/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hirveä, laaduton roskatuote.

Sain siitä valtavan kutinan kasvoihini ja tuli kummallisia näppyjä.

Harmitti että pitikin mennä kokeilemaan.

Vierailija
9/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumene-tuotteet ovat korkealaatuisia, verrattuna Liidlin kasvovoiteisiin. Suurin osa Lumenen

tuotteista valmistetaan Suomessa.

En enää käy Lidlissä ollenkaan.  Esim. Lidlin muka tuore puristettu omenamehu, jita myydään kylmäkaapissa. aiheuttaa aina itselkeni ripulin.  Se maistuukin oudolta, kotimaisiin tuoremehuihin verrattina.

Kotimaiset tuoremehut eivät aiheuta mitään vatsaongelmia minulle.

Vierailija
10/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tehoa Lumenen silmävoide tupasvilloineen, rypyt alkaa muodostua, ennen ei ole ollut ryppyjä. Kääk. Kiire olisi jo saada takaisin Q10 voide muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi