Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ahdistus taas. Periaatteessa asiat on hyvin, mutta ahdistaa silti

Vierailija
26.03.2022 |

Välillä vain kumpuaa aivan hirveä ahdistus päälle, enkä oikein tiedä, miksi. Se vain tulee. Asiat on hyvin ja mitään suurta huolta ei pitäisi mistään olla. Tämä ahdistus vyöryy päälle toisinaan niin voimakkaana ja yllättäen, että hämmästyn itsekin, miten mielialat voi näin heilahdella naurusta itkuun ja valtavaan ahdistukseen :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tunne on toisinaan ihan hirveä ja sanoinkuvaamaton. Välillä tuntuu ettei jaksaisi edes elää kun ahdistaa niin paljon.

Vierailija
2/7 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun läheiset sanovat ymmärtävänsä, mutta silti eivät jaksa miettiä mieleni liikkeitä. Eivät selkeästi käsitä sitä tuskaisiutta, eivät muuten sanoisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus rangaistus? kirjoitti:

Pahinta on, kun läheiset sanovat ymmärtävänsä, mutta silti eivät jaksa miettiä mieleni liikkeitä. Eivät selkeästi käsitä sitä tuskaisiutta, eivät muuten sanoisi noin.

Ähh, jäi lainausmerkit pois. Eli sanovat, ettei mieleni liikkeiden mietintää jaksa. Riittäisi, kun vain kuuntelisi. Ja kannustaisi, että ahdistus ei ole ikuisesti päällä. Ei tarvitse analysoida, vaan olla olemassa.

Vierailija
4/7 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Paljon vaikuttaa myös se, miten on rytmi pysynyt, oonko nukkunut hyvin jne.

Parhaiten auttaa kun käy ulkona.

Itse oon sitä mieltä, että se ahdistus kumpuaa jostain lapsuudesta. Se voi olla jotain melko mitätöntä, mitä kukaan ei ole tehnyt tieten tahtoen, mutta kuitenkin jäänyt sieltä jotain tyhjyyden tunnetta (tyyliin porukat olleet paljon puhelimella, unikouluttanut mut tmv).

Vierailija
5/7 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua! Ei tänne kirjoittelua! Emme osaa auttaa!

Vierailija
6/7 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika niin helpottaa kummasti.

Vierailija
7/7 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kahvia tai muita kofeiinituotteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi