Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, jotka käyneet armeijan!

Vierailija
10.09.2015 |

Ensinnäkin hatun nostoni, ja sitten, kerrotteko kokemuksistanne! 

Mulla elämä niin ykstoikkosta ja työpaikkaakaan ei enään ole. Olen vakavasti harkinnut armeijaan menoa ensi vuonna, mikäli en satu saamaan vakituista työpaikkaa. 

N19

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dam di dam! 

Vierailija
2/5 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin armeijan lähes parikymmentä vuotta sitten eli 07/1996-06/1997. Naiset pääsivät ensimmäisen kerran armeijaan syksyllä 1995 erikoisjoukkoihin, joten omana aikanani naisten asepalvelus oli myös aika uutta.

Tuolloin siitä oli hyötyä työnhaussakin, sillä muutamassakin työhaastattelussa otettiin armeijan käyminen esille. Nyttemmin se muistuu enää mieleen yhtenä vaiheena elämässäni.

Kävin ennen armeijaa tavoitteellisesti lenkillä ja kuntoni olikin hyvä sinne mennessä.

Jälkikäteen ajatellen kokemus oli ihan avartava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös ottaa vapaavuoden yliopistosta ja mennä inttiin. En tiedä miksen mennyt heti, aina olen halunnut. Toinen n19

Vierailija
4/5 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa. Kävin armeijan yliopiston jälkeen ja olin sinne mennessäni 24-vuotias.

En osaa sanoa, että kannattaako armeijan vuoksi pitää välivuotta yliopistosta, sillä vuosi kuitenkin on hyvin erilainen opiskeluun verrattuna.

Vierailija
5/5 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Oon paljon miettinyt hygienia-asioita. Se on aivan sama mulle onko muuten paskasena sen vaikka koko viikon, mutta kuukautiset mietityttää. Paljon lukenut netistä juttuja ja eihän se nyt ylitsepääsemätön, mä en vaan haluais pillereitä käyttää joilla sais siirrettyä, pillerit pilaa terveyttä ja mulle ei mitkään sopinu. Ihan tamponeilla ja siteillä menisin mutta mites niiden kanssa metsässä sujuu... :P