Miksi jotkut matkustavat vieläkin Thaimaahan?
Kallis, täynnä brittejä ja ryssiä, ympärilläkin parempia vaihtoehtoja. Silti aina vaan Thaimaa. Miksi näin?
Kommentit (9)
En oo koskaan käynyt. Voisihan sitä. Eikä mulla ole mitään erityisesti brittejä vastaan.
En tiedä, kaksi kertaa lomailleena ei ikinä enää! Lähes jokainen sairastuu turistiripuliin, kaikkialla on törkyistä ja ei ne Thaimaalaiset enää jaksa turisteja. Se että he olivat hymyileväisiä ja ystävällisiä loppui kymmenen-viisitoista vuotta sitten. Nyt inhoavat turisteja ja halveksuvat turisteja. No ei ihme kun sinne tullaan sikailemaan. Never again....
Kanaria on sopiva suomalaisille. Ruokalistatkin suomeksi.
Thaimaa on aika laaja käsite. Minä lähden pian neljättä kertaa Thaimaahan, mutta vaihdan paikkaa joka kerta. Nyt menen perheineni hiljaisille saarille (eräällä ei ole edes sähköä) pois turistirysästä. Ei aina ole pakko mennä Phuketiin.
Ryssiä ja brittejä en ole nähnyt mutta skandeja kyllä. Menemme sinne lämmön, ruuan ja maisemien takia. Kanarialle t Tenerifalle en halua
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:22"]Ryssiä ja brittejä en ole nähnyt mutta skandeja kyllä. Menemme sinne lämmön, ruuan ja maisemien takia. Kanarialle t Tenerifalle en halua
[/quote]
Lämpöä, ruokaa ja maisemia on Indokiina täynnä. Siis vastaavia. Thaimaa aika mielikuvitukseton
Ei kai sinne enää matkusta ku ne jotka ei paremmasta tiedä.
Mä olen tykännyt Thaimaasta, mutta alkaa vähän ahdistaa se sotatila. Jätän väliin tänä vuionna ihan sen sodan takia, pelkkä turistirysyys ei olisi mulle riittänyt.
Koska yksinkertaisia.