Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi keino lopettaa ahdistelu

Vierailija
10.09.2015 |

Naiset, varmasti suurin osa teistä tietää millaista on tulla oikeasti ahdistelluksi, tässä tapauksessa julkisella paikalla.
Keksimme siis kaverini kanssa hyvän keinon, jos näämme että jotakuta toista naista selkeästi ahdistellaan julkisesti. Menisin nimittäin oikein tuttavallisesti "Ai moi [keksitty nimi], kiva nähdä sua pitkästä aikaa!!" Ja halaisin naista. Halatessa kuiskaisin "tuu mukaan niin päästään noista" tai jotain vastaavaa ja ohjaisin naisen seurassani turvaan ahdistelijoilta.
Voisiko olla toimiva keino auttaa tuntematontakin naista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis autat ahdisteltavaa henkilöä ahdistelemalla häntä itse? Ei toisen ihmisen fyysistä koskemattomuutta rikota menemällä väkisin halaamaan. Häpeäisit.

Vierailija
2/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi toimiakin. Itse vastaavassa tilanteessa vain kuvittelisin, että halaaja on joku, jonka kasvot olen unohtanut (huono kasvomuisti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:07"]Siis autat ahdisteltavaa henkilöä ahdistelemalla häntä itse? Ei toisen ihmisen fyysistä koskemattomuutta rikota menemällä väkisin halaamaan. Häpeäisit.
[/quote]
Hei c'mon, ap tarkoittaa hyvää. Itse olisin kiitollinen, jos joku olisi joskus tullut tuolla tavalla auttamaan.
T. Useasti ahdisteltu pienikokoinen nainen

Vierailija
4/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä, olisin ollut mäkin kiitollinen.

Vierailija
5/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika hyvä idea :)

Vierailija
6/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea muuten, mutta varsinkin tietty vähemmistö on sellaista, että lähtevät perään seuraamaan. Itselleni kävi viime viikonloppuna niin, vaikka kaverini liittyi seuraani.