Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 40+6 ja epätoivo

Vierailija
10.09.2015 |

Ei siis minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä! On kokeiltu kolmet ässät ja lenkillä just käyty ja ei mitään! Olen ihan varma että tuo ei tuolta ilman apuja tule. Epätoivo ja pelko iskee, pelkään siis että vauva kuolee kohtuun jos raskaus päästetään liian pitkälle. Olen itkenytkin tänään monet kerrat kun olen miettinyt pääni puhki että mikä minussa on vikana kun en edes yhtä lasta saa maailmaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vajaa vuosi sitten synnytin viikoilla 42+4. Käynnistettiin ballongilla. Päivän pyörin ballongin kanssa ja sitten alkoi supistukset. Mutta ei mulla mikään kiire ollut. Lenkkeilin loppuun asti, söin hyvin, lepäsin, luin, pesin vauvanvaatteet, katsoin elokuvia. Ja kuule, hyvä niin, koska vauvan syntymän jälkeen en ehtinyt noista tehdä juuri mitään seuraavaan puoleen vuoteen rauhassa. :)

Ja nythän on ollut viileä kesäkin. Viime kesänä oli 8 viikkoa lämpötila yli 25 astetta. Mulla ei mahtunut mitkään kengät jalkaan enkä päässyt kotoa mihinkään, kun helteellä ei jaksanut kävellä ja autossa tuli paha olo. :D

Onneksi sää helpotti pari viikkoa ennen synnytystä niin sai vielä lenkkeillä ja uida. 

Eli nyt et enää odota, vaan nautit rauhasta ja keräät voimia elämäsi pahimpaan/parhaaseen ponnistukseen.

Vierailija
22/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:09"]

Yöunetkin on tosi huonoja ja en tiedä kauan jaksan vähillä unilla enää.

[/quote]

Sun pitää jaksaa niillä vielä ainakin 1-3 vuotta, sen aikaa se vauva synnyttyään vielä valvottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty ja siellä kerroin näistä huolistani. Melatoniinia suositteli uniongelmiin ja jos ihan toivottomaksi menee niin maanantaina yhteyttä ja saan lähetteen aikaisemmin yliaikaiskontrolliin. Ehkäpä tämä tästä nyt kun sai puhuttua asiasta ja stressiä hälvennettyä.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme