Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen psyykkisestä oireilusta...

Vierailija
02.10.2006 |

eskari ikäinen poikani sanoi haluavansa kuolla. tämä ei ole ensimmäinen kerta. hän on myös jatkuvasti jotenkin vihainen ja pahantuulinen, haastaa riitaa ja tilaisuuden tullen kiusaa pikkuveljeään. mitenkään päin eivtä asiat ole hänen mielestään hyvin. tarhassa ovat panneet merkille pojan vetäytymisen omiin oloihinsa. näinkö tässä nyt on käynyt, itse olen sairastanut masennusta puolet poikani elin ajasta, ja nyt poikani oireilee?

mitä minä voisin tehdä? saanko viranomaiset kimppuuni ja mitenköhän päiväkoti suhtautuu asiaan?

tunnen olevani syyllinen tilanteeseen, toisaalta tunnen syvää häpeää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on suhtauduttava vakavasti, sillä jopa pienet lapsetkin saattavat yrittää itsemurhaa. Anteeksi pelottelu, mutta ota ihan tosissaan yhteys neuvolaan.

Sosiaaliviranomaisia et varmastikaan perääsi saa, sillä lapsen ongelmiin avun hakeminen todistaa sinut hyvksi vanhemmaksi!

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hyvin vointi kuin minun ylpeyteni, mutta häpeän tunne on liian voimakas. yritän siis keksiä jonkin muun tahon.

miten tästä asiasta voi puhua päiväkodissa ilman että meidän perhe tulee leimatuksi huonoksi perheeksi? voinkohan luottaa siihen, että työntekijät eivät puhu asiasta muualle tai toisten osastojen työntekijöille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkinen sairaus sairastuttaa helposti koko perheen. Apua ja tukitoimia lähde nyt reippaasti hakemaan.