Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen parisuhteessa

10.09.2015 |

Olemme seurustelleet n.1.5vuotta ja koettu paljon siis todella paljon yhdessä niin hyvää kuin täyttä paskaa, ja nyt odotan hänelle lasta, mutta hänestä on ruvennut kuoriutumaan hyvin outo puoli jota en olisi uskonut kaiken jälkeen näkeväni ja kuulevani; hänestä on tullut kylmä, torjuva, itsekäs ja jopa alistava ihminen.... tuntuu että olen yrittänyt saada keskustelu yhteyttä kuin minulle ihan vieraaseen ihmiseen joka loukkaa minua lähes päivittäin sanallisesti mitätöimällä munun mielipiteet saamalla oloni tuntemaan ns. "Jätökseltä" alan olla henkisesti aivan loppu ja kaiken lisäksi minulla todettiin raskauden aikainen diapetes ja ennen aikaisen synnytyksen iso riski, eikä hän ota näitä asioita edes tosissaan vaan vastaa minulle aina kun edes yritän avata keskustelua että "onks TAAS Pakko jauhaa..." mutta hän osaa (tosin nykyään hyvin harvoin) olla myös se aivan ihana ja ymmärtäväisin mies päällä maan ) joka saa minun pasmat aivan sekaisin enkä tiedä mitä teen....! Onko kohtalo tovereita? Kertokaa oma tarinanne jos pystytte samaistumaan ja neuvot ovat hyvin tarpeen nm."AVUNHUUTO" PS.kiitoksia jo etukäteen <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia miehet on. Nyt kun olet raskaana ja riippuvainen hänestä, hänen ei tarvitse enää esittää mitään. Olet loukussa.

Vierailija
2/3 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika alkaa lisääntymään jo 1,5 vuoden jälkeen. Eikö ihmisillä ole enää malttia näissä parisuhdeasioissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa teidän kritisointia... ja EI mä en jauha mun raskausdiabeteksestä "päivät pitkät" ... onko oma lehmä ojassa vai etkö saa lapsia itse joka väität tämän asian mun omaksi viaksi... oli varmaan liikaa taas pyydetty.