Kylläpä seksikumppanini ovat olleet tosi huonoja rakastelijoita:
Olen 51 v, seksiä olen harrastanut n. 35 miehen kanssa. Kaksi kertaa olen ollut naimisissa - ja eronnut.
Tulipa tässä mieleeni palstan keskusteluita lukiessani, että vain kaksi miestä olivat mielestäni hyviä rakastelijoita. Toinen oli jälkimmäinen aviomieheni. Muut suht huonoja tai tosi onnettomia.
Nyt olen ollut parisuhteessa 8 v nykyisen miesystäväni kanssa ja seksi hänen kanssaan aika huonoa, mutta hänellä on muita avuja. Joten tyytynen kai sitten tähän...
Miten teillä muilla?
Kommentit (31)
Jos suurin osa kumppaneista on huonoja kannattaa etsiä vikaa peilistä. Muutama huono on osunut kohdalle ja ne oli näitä jotka odottaa miehen tekevän kaiken. Hyvä seksi on molempien osallistumista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:03"]Jos suurin osa kumppaneista on huonoja kannattaa etsiä vikaa peilistä. Muutama huono on osunut kohdalle ja ne oli näitä jotka odottaa miehen tekevän kaiken. Hyvä seksi on molempien osallistumista.
[/quote]
Vitut =D Sä olet just sellanen ämmä ettet ymmärrä seksistä yhtään mitään!
Samanlaisia eroja niitä on naisissakin. Itse olen viisikymppinen sinkkumies, jolla kaksi hyvää rakastajatarta jo muutaman vuoden ajan. (Joo, tietävät toisistaan, ei tarvitse moralisoida). Molempien kanssa seksi hyvää ja monipuolista, molemmat naiset kertovat myös nauttivansa kovasti. Mutta toinen saa noin 5 kertaa illassa orgasmin, toinen ehkä joka viides kerta. Molemmat aivan erityyppisiä, toinen tykkää rajusta seksistä, toinen hellästä hitaasta. Minä onneksi tykkään molemmista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:15"]Samanlaisia eroja niitä on naisissakin. Itse olen viisikymppinen sinkkumies, jolla kaksi hyvää rakastajatarta jo muutaman vuoden ajan. (Joo, tietävät toisistaan, ei tarvitse moralisoida). Molempien kanssa seksi hyvää ja monipuolista, molemmat naiset kertovat myös nauttivansa kovasti. Mutta toinen saa noin 5 kertaa illassa orgasmin, toinen ehkä joka viides kerta. Molemmat aivan erityyppisiä, toinen tykkää rajusta seksistä, toinen hellästä hitaasta. Minä onneksi tykkään molemmista.
[/quote]
Ai niin, se piti vielä sanoa, että molemmat ovat hyviä sängyssä. Liian paljon on tullut vastaan niitä, jotka makaavat sängyssä odottaen "tyydytä minut". Molemmin puolin pitää löytyä halu tuottaa toiselle hyvää.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:16"]
Eipä niitä minuuttimunia sun muita itsekkäitä paskoja tarvitse käsitellä silkkihansikkain. Suuttuu niille kerran tai pari oikein kunnolla, niin niillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin parantaa käytöstään sängyssä tai suksia suolle. N24
[/quote]
Onko minuuttimunaisuus miehen päätettävissä oleva asia? Kun laaki on lähdössä, ei sitä voi pidätellä.
[/quote]
En osaa sanoa, eikä kiinnosta. Asiaa voi tiedustella vaikka urologilta. Minuuttimuna yrittäköön mitä tahansa, vaikka puuduttaa munansa, ettei tulisi masturboineeksi itseään naisella. N24
[/quote]
Miksi olet hitaasti laukeava?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:16"]
Eipä niitä minuuttimunia sun muita itsekkäitä paskoja tarvitse käsitellä silkkihansikkain. Suuttuu niille kerran tai pari oikein kunnolla, niin niillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin parantaa käytöstään sängyssä tai suksia suolle. N24
[/quote]
Onko minuuttimunaisuus miehen päätettävissä oleva asia? Kun laaki on lähdössä, ei sitä voi pidätellä.
[/quote] Kyllä minuuttimuna voi oppia kestämään jos tahtoa löytyy.
[/quote]
Sanoo nainen?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:56"]
Olen 51 v, seksiä olen harrastanut n. 35 miehen kanssa. Kaksi kertaa olen ollut naimisissa - ja eronnut.
Tulipa tässä mieleeni palstan keskusteluita lukiessani, että vain kaksi miestä olivat mielestäni hyviä rakastelijoita. Toinen oli jälkimmäinen aviomieheni. Muut suht huonoja tai tosi onnettomia.
Nyt olen ollut parisuhteessa 8 v nykyisen miesystäväni kanssa ja seksi hänen kanssaan aika huonoa, mutta hänellä on muita avuja. Joten tyytynen kai sitten tähän...
Miten teillä muilla?
[/quote]Millainen sitten on hyvä miesrakastelija?
Miehet on järjestään huonoja. Seksi on niiden kanssa oikeastaan ihan hiton tylsää. Naiset on usein tosi ihania, kiihottavia, jänniä ja huomioonottavia. N44
20 vuotta oli kaikin puolin ihana tyydyttävä mies. Nyt ei pettymyksen pelossa uskalla edes uutta kokeilla. N47
Niin voisiko naiset kertoa mikä tekee rakastelijasta hyvän?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:05"]
Olen ollut aina ihan ok -näköinen eikä minun ole tarvinnut miehiä iskeä. Ja seksistä tykkään tosi paljon, olen kokeilunhaluinenkin.
Mutta jos miehiä ei kiinnosta esileikki, erilaiset asennot, suuseksin antaminen, seksilelut ym. vaan tyytyvät viiden minuutin lähetyssaarnaajaan, ei kai se ole minun vikani?
[/quote]
Kyllä se on täysin sinun vikasi jos et pysty nauttimaan seksistä ilman kaiken maailman sirkushuveja.