Kädet reiden ympärille
Mahtuuko teillä kädet reiden paksuimman kohdan ympärille niin että sormet koskettavat toisiaan? Jääkö paljosta paitsi tai vastaavasti jääkö paljon tilaa? Mitkä ovat mittasi/ikäsi?
Kommentit (42)
Ei mahdu :( 170/60 ja 22v. Ennen mahtui ihan melkeen, mutta nyt olen lihonut muutaman kilon :/
Kyllä menee.Ikää on 45v.Painoa52kg ja pituutta 168.Kädet on pienet ja sormien pituus ihan norm.
Ei mene, jää senttikaupalla väliä. 177 cm, 66 kg.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:02"]
Ei mahdu, onneksi. Mulla jää 10 cm puuttumaan. Pitkään kyllä mahtui, mutta oon päässyt nyt lähemmäs normaalipainoa :) Pituus 168 cm, paino 50 kg, ikä 21 v, sukupuoli nainen.
[/quote]
Peukkujen perusteella mä olen armoton läski :D Kummallista, kun painoindeksi viittaa alipainoon. Ilmeisesti terveet ja normaalilihaksikkaat reidet ovat huono piirre nyky-yhteiskunnassa? No, en aio kuitenkaan laihduttaa ja hylätä liikkumista. Satun tykkäämään näistä ;)
Ei mene. Tarvittaisiin melkeinpä kolmas käsi. Reiteni eivät ole koskaan olleet huomiota herättävän paksut vaan naiselliset ja muodokkaat. Harmittaisi jos olisi tikkujalat! Normaalit farkut ovat sopivat. Olen 168 cm ja painan 62 kg.
40 v.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:02"]Ei mahdu, onneksi. Mulla jää 10 cm puuttumaan. Pitkään kyllä mahtui, mutta oon päässyt nyt lähemmäs normaalipainoa :) Pituus 168 cm, paino 50 kg, ikä 21 v, sukupuoli nainen.
[/quote]
Onpas meillä samat mitat :D
No ei todellakaan mahdu. Harrastan pyöräilyä, 165/53
Jalat sais olla aikamoiset tikut jos mielii saada sormet reiden ympäri.
Ei lähellekään :D jää joku 15 cm uupumaan. 158/48 N.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:32"]
Ei mahdu, onneksi. Mulla jää 10 cm puuttumaan. Pitkään kyllä mahtui, mutta oon päässyt nyt lähemmäs normaalipainoa :) Pituus 168 cm, paino 50 kg, ikä 21 v, sukupuoli nainen.
[/quote]
Peukkujen perusteella mä olen armoton läski :D Kummallista, kun painoindeksi viittaa alipainoon. Ilmeisesti terveet ja normaalilihaksikkaat reidet ovat huono piirre nyky-yhteiskunnassa? No, en aio kuitenkaan laihduttaa ja hylätä liikkumista. Satun tykkäämään näistä ;)
[/quote]
Ei kai noi alapeukut läskiin viittaa, vaan luulisin ennemminkin ihmetykseen. Siis että olet nyt lähempänä normaalipainoa.. Kuten itsekin sanoit, alipaino lähempänä :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
Ei kai noi alapeukut läskiin viittaa, vaan luulisin ennemminkin ihmetykseen. Siis että olet nyt lähempänä normaalipainoa.. Kuten itsekin sanoit, alipaino lähempänä :)
[/quote]
Kirjoitan kylläkin usein epäselvästi, koska olen huono sanallisissa kyvyissäni. Ennen olin siis selkeästi alipainoinen, nykyään olen lievästi alipainoinen, eli olen lähempänä normaalipainoa.
En todellakaan saa! Enkä haluaisi. 168/64kg. Rasvaprosentti 19, lihaksikas kroppa. Mun reisillä nousee jalkaprässistä isot lukemat ja lihakset erottuu.
Melkein. Puolesta välistä menee jo.
M24, ~80000 g
Hei, entäs vyötärön ympäri. Mulla nippanappa yltää, mitat 183/75
M28
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:00"]
En todellakaan saa! Enkä haluaisi. 168/64kg. Rasvaprosentti 19, lihaksikas kroppa. Mun reisillä nousee jalkaprässistä isot lukemat ja lihakset erottuu.
[/quote]
Voi vittu, tommosta pätemistä kuuli viimeksi lukiossa :X
Laita nyt edes kuva niin saat jotain katetta puheillesi. Parempi: video siitä prässisuorituksesta. Katsotaan kummosta nylpytystä on ja mitä ne "isot" lukemat todellisuudessa ovat...
Yleensä teinipojista eniten kolisee tyhjät tynnyrit. En näe perustetta sille, ettei naisissa olisi samoin.