Kun pengoin vaatevarastojani
löysin ainakin 7 vuotta vanhan takin. Ensin olin heittämässä sitä kierrätykseen, mutta sitten sovitin, ja tykkään siitä vieläkin. Kehtaanko pitää?? Se on sellainen lyhyt tikkitakki, perusmallinen, ei mitään ihmeellistä sinänsä. Väri ehkä sellainen, että nyt sitä näkee vähemmän.
Kommentit (8)
Voithan sä sanoa ostaneesi sen lidlistä jos joku kysyy.
Olin messuilla, siis meidän osaston ständillä. Näin messuvieraiden joukossa naisen, jolla oli samanlainen hame minkä olin itse ostanut 2005. Tuntemukseni? Kateus, sillä en ole mahtunut siihen hameeseen enää vuosiin.
Että kehtaatko?
Mikset kehtaisi, jos itse tykkäät? Oikeesti, ei tuntemattomien ihmisten mielipiteistä kannata välittää tällasissa jutuissa :) Eikä aina tuttujenkaan :D
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:31"]
Voithan sä sanoa ostaneesi sen lidlistä jos joku kysyy.
[/quote]
Jaa, no mut kiva. Sitä vaikutelmaa en pukeutumisellani hae, ja mulla on ainakin kymmenen takkia sen jälkeen ostettuna, tämä vanha vaan on aika kiva sekin. Kaikkea en voi kuitenkaan pitää, kun ei tule olemaan tilaa. ap
Mikset kehtais? Jos se on vielä siisti ja ehjä, niin toki! Mulla on kymmeniä vuosia vanhoja puseroita, jakkuja ja housuja, eikä tule mieleenkään etten käyttäisi niitä. Vaikka joku työkavereista varmaan muistaa, että "tuota se käytti jo 90-luvulla", niin ei heilauta mua suuntaan eikä toiseen :)
On se ihan ehjä ja hyvä, kun pidän kaikkea enimmäkseen niin huolella. Yritän tässä alkaa minimalistiksi, mutta mahdoton tehtävä... ap
No kehtaako?