Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laita tänään lapselle lainkaan ruokaa.t.ammattivalittaja

Vierailija
10.09.2015 |

Mies syö ravintolassa, minä syön gluteenitonta makaroonilaatikkoa ja poika inhoaa makaroonilaatikkoa niin ei voi mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Syödään tänään ulkona.

Vierailija
2/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keitä sille tavallisia makarooneja, et voi pitää nälässä senkin julmuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätellen palstalaiset tekevät aina lapsilleen heidän lempiruokiaan.ap

Vierailija
4/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:46"]

No keitä sille tavallisia makarooneja, et voi pitää nälässä senkin julmuri.

[/quote]Ei hän tykkää makarooneista lainkaan, kuka nälässä pitämisestä on puhunut.ap

Vierailija
5/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas ettette tajunneet tätäkään ketjua.ap

Vierailija
6/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:39"]

Mies syö ravintolassa, minä syön gluteenitonta makaroonilaatikkoa ja poika inhoaa makaroonilaatikkoa niin ei voi mitään.

[/quote]

Hyvä! Karu meno vaan.

Vierailija
7/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Hyvä! Karu meno vaan.

[/quote]Voi kun te ette tajua. Mies syö ravintolassa aivan kuten teidän miehenne syö työpaikkaruokalassa työpäivän aikana. Minä tein kerrankin, teen ehkä 3 kertaa vuodessa lempiruokaani gluteenitonta makaroonilaatikkoa, poika ei pidä mistään makaroonilaatikosta. No, hän tulee koulusta suoraan parturiin josta mummo hänet hakee koska itselläni kestää 1,5 tuntia hiusten laitto. Sillä aikaa mummo ja poika käyvät joko mummolassa syömässä tai sitten jossain ravintolassa koska suoraan kun tulen kampaamosta poika menee harrastukseensa joka kestää tunnin eli on vasta illalla kotona. Tajuatteko?ap

Vierailija
8/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä kulta rakas. Kaikki on hyvin ei huolta. Laita nyt kone kiinni ja lähde haukkaamaan happea. Minulle käy niin surku sinua. Keitä itsellesi kuppi kuumaa ja lue jotain hyvää kirjaa. Yritä rentoutua. Kyllä se siitä, rauhoitu ja huomaa, että maailma on kaunis. 

Vierailija
9/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:08"]

Hellitä kulta rakas. Kaikki on hyvin ei huolta. Laita nyt kone kiinni ja lähde haukkaamaan happea. Minulle käy niin surku sinua. Keitä itsellesi kuppi kuumaa ja lue jotain hyvää kirjaa. Yritä rentoutua. Kyllä se siitä, rauhoitu ja huomaa, että maailma on kaunis. 

[/quote]En nyt viitsi ulkoilla mutta iltapäivällä on sitten toimintaa, turhaan surkuttelet.ap