Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin bussikortin. Mietin, vienkö kuskille vai heitänkö roskiin

Vierailija
26.03.2022 |

Opiskelijana harmitti tosi paljon, kun hukkasin kortin kerran ja tuli hyvä mieli, kun joku palautti. Onko muita, joita on kiusattu niin pahasti, että ei enää halua itse auttaa ketään? Vein kortin pysäkin penkille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se kuskille ilman muuta. Toisaalta se joka hukkasi sen saa uuden jos menee palvelupisteeseen, ja jos kortti oli ns henkilökohtainen nin saa saldot uuteen. Toimenpide maksaa 5 euroa.

Vierailija
2/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kerran bussikortin ja tarkistin, oliko siinä saldoa. Ei ollut eikä siihen voinut myöskään ladata lisää saldoa. Heitin roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin palauttanut ne, mutta en enää halua tehdä edes sitä. ap

Vierailija
4/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskille se kuuluu antaa, niin löytää oikealle omistajalle. Se voi olla sellaisen kortti, jolla on myös ollut epäonnea elämässä.

Vierailija
5/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäjä saa pitää.

Vierailija
6/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kysyt, mitä tehdä kortille, kerta jo jätit sen penkille?

Vierailija
7/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Tampereella sai palkkion jos vei löytökortin Frenckelin toimistolle. En tiedä saako enää, joku nimellinen summa (5e?) oli, mutta mukava yllätys oli kun maasta löytämäni matkakortin sinne kerran vein :)

Vierailija
8/8 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin viikko sitten maanalaisen vuosikortin.Kysyin lippukopista kuinka kauan jäljellä .Kestää tammikuuhun asti.

Ahah.Nimi takana, miestä ei löytynyt netistä.Jätin poliisilaitokselle syystä että jos jätän myyjille myyntikoppiin, varmaan ei poika saa takaisin omaansa. 

Arvo yli 500 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän