Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perustamassa sisustus verkkokauppaa ☺

Vierailija
10.09.2015 |

Haluaisinkin kysyä mitä tuotteita juuri SINÄ toivoisit löytäväsi sisustus nettikaupasta?  Mikä vaikuttaa ostospäätökseesi merkki? hinta? ulkoasu? 

Kysymys teille, jotka asioista tiedätte, mistä ja miten itsenäiset jälleenmyyjät voivat tuotteita tilata? Nyt tarkoitan myös skandinaavisia desing tuotteita jotka ovat kovassa huudossa tänä päivänä.  

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa tuotteita joita ei saa muualta. Mitä ei muissa nettikaupoissa myydä vielä. 

Vierailija
2/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea. Ei suomalaisilla ole enää varaa sisustaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea yritys, mutta näitä on jo nyt pilvinpimein ja myy sitä samaa tavaraa. Pitäisi erottua, mutta sitten ei ole taas varmaa, että saatko myytyä. Lainmukainen ilmainen vaihto ja palautusoikeus vie sinulta todella paljon postikuluihin rahaa, ihmiset tilaavat 10 tuikkua ja ottavat ehkä yhden, jos sitäkään. Palauttavat sinun laskuusi. Tätä tapahtuu todella paljon.

Vierailija
4/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nettikaupat, joissa kauppiaat eivät osaa kirjoittaa suomea.

Vierailija
5/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään maalaisromanttisesta tyylistä. Valkoista puuta. Sellaista mikä kestää pitkään ja mitä saa itse kunnostettua, jos siihen tulee kolhuja jne. 

Ongelmana on sisustuskaupoissa yleensä hinta. Pyydetään ihan älyttömyyksiä, joten tuotteet jäävät ostamatta. 

Vierailija
6/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustan lehtimyyntifirman, aijon myydä niitä puhelimitse, vinkkejä mitä lehtiä kannattaa myydä?  MeNaiset ja avotakkaa myyn ihan varmasti joku terveyslehtikin voisi olla hyvä?

Vierailija
7/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 07:59"]

Mä tykkään maalaisromanttisesta tyylistä. Valkoista puuta. Sellaista mikä kestää pitkään ja mitä saa itse kunnostettua, jos siihen tulee kolhuja jne. 

Ongelmana on sisustuskaupoissa yleensä hinta. Pyydetään ihan älyttömyyksiä, joten tuotteet jäävät ostamatta. 

[/quote]

"Haluan saada laatua mutta en ole valmis maksamaan siitä". Jepjep. 

Vierailija
8/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ne sisustuskamat millaisessa kirjekuoressa?

Vierailija
9/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kykenet kilpailemaan IKEA:n yms kanssa?

Vierailija
10/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea jos on jo rikas aviomies.  Ongelma ideassa on, että suurin osa naisista , jotka haaveilevat yrittämisestä aikovat perustaa kahvilan tai sisustusliikkeen.  Miehillä baari on ykkönen.

Sinun kannattaisi pohtia miten laajennat yritysideaasi sillä nykyisin on niin helppo tilata ulkomailta samanlainen sisustuselementti...

Mutta toivottavasti onnistut jos todella sisustus verkkokauppa on haaveesi

Vierailija
11/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, mitä ei muualta saa, eli siinä se liikeidea. 

Vierailija
12/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt itse samaa, että millä erottuisi joukosta. Varmasti ainakin juuri hinnoittelu pitäisi olla alkuun enemmän kuin kohdillaan, samaten markkinointi. Tämä tulisi tietenkin olemaan alussa "harrastus" sisustusalan opintojen ohelle. Toiveena olisi joskus vielä laajentaa kivijalkamyymäläksi asti :). Kompastuskiviä on alalla todella paljon ja äkkiä varmasti saa taloutensa kuralle tällä tavalla, joku jo siitä rikkaasta aviomiehestäkin vilautteli, niin kerrottakoon, että meillä on kyllä mieheni kanssa erittäin hyvin menestyvää ammatinharjoittamista atm.. Ettei tämä puuhastelu sisustus juttujen parissa olisi missään nimessä mikään elinkeino. Olisi kiva tuoda markkinoille jotakin uutta ja erilaista, sekä tuttuja ja suosittuja sopivassa määrin :)

Vierailija
13/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ammattilaisen kannattaa ainakin oikolukea tekstit. Sun kieli ei oo kovin hyvää.

Vierailija
14/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suurin ongelma hommassa on nyt tyyli, jolla kirjotan av-palstalla? :D Jotenkin ei yllättänyt. Mutta toki kiitos palautteesta :) 

Vierailija
15/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt verhokankaita, juuri tietynsävyisiä, ja aika vähissä ne ovat... En hae vallilan kankaita, ja eurokankaassa on tyhmä käydä. Samoin haluaisin yhden tehosteseinän tapetilla, mutta mikään k-raudassa ei ole pistänyt silmään.

en ole mikään sisustaja itse, eli minun on vaikea kuvitella kokonaisuutta. Tilasin juuri raidalliset sohvat, mutta en osaa kuvitella, millainen se yksi tehosteseinä voisi olla. Tulen päätymään maaliin...koska en itse muuta osaa.

Itse aina kaipaisin valmista visuaalisuutta, miltä lopputulos oikeasti näyttäisi. Inhoan ikeaa sen rumuuden ja kaoottisuuden takia, mutta siinä nerokkainta on se, että huoneet on sisustettu kokonaan. Yksittäisenä tavaroina, yksittäisenä kuvana, mikään ei pistä silmään, mutta kun joku on sijoittanut sen tavaran kokonaisuuteen, niin sen voiman tajuaa. Ja silloin tajuaa miten värit sopivat yhteen, (tai eivät miellytä omaa silmää kuten ikean tapauksessa)

Vierailija
16/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muji-tyyppistä, japanilaisvaikutteista tavaraa.

Vierailija
17/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin kielestä mainita, mutta olihan täällä jo ehditty tuohon puuttua. =)

Vierailija
18/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:26"]

Eli suurin ongelma hommassa on nyt tyyli, jolla kirjotan av-palstalla? :D Jotenkin ei yllättänyt. Mutta toki kiitos palautteesta :) 

[/quote]

Huolimaton homssu on huolimaton homssu, ei se katso aikaa eikä paikkaa.

Aloita sillä, että soittelet läpi maahantuojat, tukkurit ja jakelijat ja selvität minkälaisia tuotteita heillä on ja minkälaisilla ehdoilla niitä saat. Jos sinulla ei ole satoja tuhansia takataskussasi, et voi edes harkita omasta varastosta myymistä, vaan saat ihan nöyränä likkana (?) myydä sitä mitä tukkurit haluaa puskea.

Jos homma lähtee pyörimään ja saat vähän kassaa kerättyä niin silloin voit alkaa etsimään jotain kohteita joita voisit itse tuoda ja myydä.

Vierailija
19/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuisia sohvien päällisiä! Sohvatyynyjen päällisiä (siis niiden jotka ovat sohvassa, ei pieniä koristetyynyjä), sohva tyynyjen päälle pistettäviä pissasuojia ja pyöreään ruokapöytään sopivia pöytäliinoja jotka voisi pestä 60asteessa uudelleen ja uudelleen ilman että menettävät muotonsa.

T. lapsiperheen äiti

Vierailija
20/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 08:39"]Hyvä idea jos on jo rikas aviomies.  Ongelma ideassa on, että suurin osa naisista , jotka haaveilevat yrittämisestä aikovat perustaa kahvilan tai sisustusliikkeen.  Miehillä baari on ykkönen.

Sinun kannattaisi pohtia miten laajennat yritysideaasi sillä nykyisin on niin helppo tilata ulkomailta samanlainen sisustuselementti...

Mutta toivottavasti onnistut jos todella sisustus verkkokauppa on haaveesi
[/quote]

Tämä!
Toki, nykyisin noita kuppiloita ja räkälöitäkin tuntuis olevan hiukan ehkä liikaakin. :/

Vaikka olenkin nainen niin aina olen toisaalt baarist haaveillu, mut taidanpa jättää väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän