REKKAUSPAKKO
Nyt kun öisin on rekkauspakko, huomaan että en enää edes käy av:lla! Ennen meni monia tunteja täällä (päivisin, myös iltaisin ja öisin), rekkauspakon aikana olen käynyt täällä vain muutaman kerran pyörähtämässä.
Aikani täällä on ohi ja halusin vain sanoa iki-ihanille mammoille hyvästi, olette upeita! <3
Kommentit (6)
Mikä estää teitä keskustelemasta rekkauspakon aikaan? Jos ette harrasta asiatonta trollausta niin sama tunnus toimii illasta toiseen ja edelleen voi kirjoittaa nimettömänä kuten minä tässä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 00:17"]
Mikä estää teitä keskustelemasta rekkauspakon aikaan? Jos ette harrasta asiatonta trollausta niin sama tunnus toimii illasta toiseen ja edelleen voi kirjoittaa nimettömänä kuten minä tässä.
[/quote]
Nimenomaan.
Itse en näe mitään ongelmaa tässä rekkauspakossa. Pysyy palsta siistimpänä.
Itse rekkauduin ekaa kertaa nyt!
Mä olen palstamamma vuodesta 2000. On ollut vuosienkin pausseja ja aina palannut.
Viimeisen vuoden olen taas ollut aktiivinen, enemmän öisin. Ja ymmärrän täysin tämän rekisteröinnin. Täällä alkoi menemään todella villiksi haukkumiseksi kaikilta osilta, että joku pilliin viheltämisen paikka olikin jo paikallaan.
Trolleista tykkään pienessä määrin, mutta eihän täällä ollut kuin mamuja ja trolleja. Ehkä se oli hyppyriMURHA, joka katkaisi kamelinselän.
Kunpa ihmiset osaisivat netissä käyttäytyä ihmisiksi. Kaikki olette rakkaita.
Mihin muualle kannattaa siirtyä keskustelemaan? En minä trolleja kaipaa, mutta aktiivista keskustelua kyllä. Nyt täällä on aivan täysin kuollutta.
Kyllä täällä keskustelu varmasti pikkuhiljaa taas öisinkin lisääntyy, kun ihmiset tajuaa että rekisteröityessä ei tarvi antaa oikeita henkilötietoja. Ja edes se nikki ei näy vastauksissa jos ei niin halua, vaan voi kirjoittaa vierailijana, eli ihan yhtä anonyymina kuin ennenkin. (ja kaikista parasta on ettei tarvi näppäillä ollenkaan noita numeroita kun lähettää viestin)
Sama täällä! Ennen notkuin täällä kaiket ajat, nykyään ehdin vain juuri ja juuri näinen ennen rekisteröintiä, eikö silloin ole enää järkeä edes aloittaa keskustelua...