Päätä särkee nykyään tosi usein
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua koronarokotteesta..
En ole ottanut sitä.
Käytätkö paljon kasvomaskia?
Voisi johtua siitä.
Mulla sama. En tajua, mistä johtuu. Todella kovaa kipua välillä, välillä ihan siedettävää, mutta melkein joka päivä särkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut sitä.
Korona
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin tämä nyt perustuu? Ehkä ennemminkin sairastetusta koronasta?
Mulla sama. Päänsärkyä joka päivä, korona rokotuksen jälkeen. Ennen ei juuri koskaan. Ikä on 51v.
Kokeile jättää hajusteet ja meikit muutamaksi päiväksi pois. Minulla alkaa särkeä päätä jos joudun edes samaan hissiin hajustetun kanssa.
Päästättekö tarpeeksi ulkoilmaa sisälle, onko teillä pienet asunnot? Havahduin tähän ongelmaan korona-aikaan. Kun pieni asunto eikä ilma vaihdu, tulee liikaa hiilidioksidia ja liian vähän happea ja tämä aiheuttaa pahimmillaan aivan hermeettisen äpänsäryn. Kokeilkaa pitää tuuletusikkunaa auki sen verran että ilma vaihtuu (patteri vaikka pois päältä siksi aikaa siitä huoneesta, jossa ikkuna auki). Jos helpotti päänsärkyä, ongelma oli tässä.
Narskuttelet ehkä tietämättäsi öisin, googlaa bruxismi
Uniapnea, verenpaine ja poskiontelontulehdus listalle.
En nyt käytä meikkejä, hajusteita enkä maskiakaan kun olen vain kotona etätöissä enimmäkseen. Tuuletankin kyllä aika usein mutta ehkä pitäisi vielä enemmän.
Ei kai korona oireile pelkällä päänsäryllä? Tätä on jatkunut jo kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
En nyt käytä meikkejä, hajusteita enkä maskiakaan kun olen vain kotona etätöissä enimmäkseen. Tuuletankin kyllä aika usein mutta ehkä pitäisi vielä enemmän.
Työpöydän ergonomia? Näkökyky päätetyöskentelyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpöydän ergonomia? Näkökyky päätetyöskentelyssä?
Tätäkin voisi tutkia.
Kiitos vinkeistä.
Pitäisköhän käydä lääkärissä, eikä kysellä täällä, missä kaikki johtuu joko rokotteesta tai koronasta. Ihan kuin ei mitään muita vaihtoehtoja olisi.
Huono ruokavalio?liikuntaa ollenkaan?
Stressi
Niska, hartiat ja käsivarret jumissa
Kirkas auringon valo etenkin näin lumisena talvena
Näkö?