Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, miten paljon olet tehnyt töitä

Vierailija
09.09.2015 |

Yksinäisyytesi poistamiseen? Otatko yhteyttä tuttuihin sukulaisiin vanhoihin koulukavereisiin. Kutsut kylään, ehdotat yhteistä tekemistä? Osallistut yhdistystem tms juttuihin, retkiin, talkoisiin? VAIKKA se tuntuisi epämukavalta ja monta kertaa tullut pakit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei niinkään vaivaa yksinäisyys sillä tavalla etten voisi osallistua mihinkään. mutta mua harmittaa se, että olen sellainen hylkiö ettei kukaan halua istua mun vieressä työpaikalla.

Vierailija
2/5 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:21"]

mua ei niinkään vaivaa yksinäisyys sillä tavalla etten voisi osallistua mihinkään. mutta mua harmittaa se, että olen sellainen hylkiö ettei kukaan halua istua mun vieressä työpaikalla.

[/quote]

mulla on varmaan sellainen hyljeksityn ihmisen kehonkieli. kun on tottunut hyljeksintään, sitä odottaa hyljeksintää, ja sitten hyljeksintää tulee. paha kierre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaa, olen luovuttanut.

Jotenkin ihana tunne kun kesälomat on ohi ja tulee töissä kumminkin jotain puhuttua. Kesälomalla meni kuukausikin ettei ollut ketään jolle sanoa sanaakaan. Kuukauden kohdalla sitä jo miettii että onko mulla enää ääntä jäljellä.

Vierailija
4/5 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on muuten kyllä yksi vinkki, miten voi avata kontaktin sukulaisiin, jos ei ole tullut pidettyä yhteyttä: lähetä joulukortti. se on sellainen matalan kynnyksen yhteydenpitokeino, jolla voi avata yhteyden.

Vierailija
5/5 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:23"]

En ollenkaa, olen luovuttanut.

Jotenkin ihana tunne kun kesälomat on ohi ja tulee töissä kumminkin jotain puhuttua. Kesälomalla meni kuukausikin ettei ollut ketään jolle sanoa sanaakaan. Kuukauden kohdalla sitä jo miettii että onko mulla enää ääntä jäljellä.

[/quote]

mutta on maailmassa varmasti silti JOKU, jonka kanssa voisi puhua? meinaan, jos työpaikka menee, silloin on hyvä olla jotain muita ihmissuhteita.