Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä alkoi korona? Siis ihan ne ensimmäiset oireet?

Vierailija
26.03.2022 |

Millainen olo ja miten se eteni kunnon oireisiin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkussa tuntemuksia-ei kipua oikeastaan. Ääni lähti! Ääni meni ihan karheaksi ja pysyi tuollaisena pari viikkoa.  Ensioireita oli myös palelu, aivastelu.

Vierailija
22/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume, oksennus ,ripuli.......... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut muuta elämää viimeiseen kahteen vuoteen kuin korona? Ennenkin on sairastettu flunssaa ja influenssaa eikä niistä ole mitään päivityksiä tarvinnut tehdä.

Vierailija
24/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kipeä ja päätä särki.

Muita oireita ei sitten tullutkaan.

Vierailija
25/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla alkoi niin, että ekana päivänä luultiin vain, että ulkona olisi kylmä sää.

Vierailija
26/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua paleltaa ihan järjettömästi eilisestä lähtien. Olen kahden paksun peiton alla. Äsken piti käydä vessassa ja hytisin kylmästä, äkkiä takaisin peittojen alle. Kurkku karhea. Ei kuumetta ainakaan vielä, lievä päänsärky. Testi negatiivinen.

Ap

Vierailija
27/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oireita jo viikko etukäteen, mutta ehkei ne edes liittyneet koronaan, mahdoton sanoa varmasti. Jotain pientä väsymystä, en vain ollut parhaimmillani. Ja välillä asiat haisi pahalta ja nuuhkin monena päivänä ympäriinsä mistä haju tulee. Pieniä lihaskipuja.

Sit lyhyt välivaihe 1 päivä kun oli täysin normaali olo. Ja sit eka päivä oikeasti kipeänä: väsymystä, pääkipua, lämpöilyä, kehno ja kipeä olo. Siitä pari päivää eteenpäin ja ihan vetämätön, tosi räkäinen, yskä, kipeä jne jne. Tässä vielä poden, nyt kuudes päivä kunnolla kipeänä.

Vierailija
28/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua paleltaa ihan järjettömästi eilisestä lähtien. Olen kahden paksun peiton alla. Äsken piti käydä vessassa ja hytisin kylmästä, äkkiä takaisin peittojen alle. Kurkku karhea. Ei kuumetta ainakaan vielä, lievä päänsärky. Testi negatiivinen.

Ap

Ota testi nielusta kunnolla, saat varmemman vastauksen. Siis tikku ensin nieluun molemmilla puolilla pyöritellen ja vasta sit molemmat sieraimet. Tauti näkyy eka nielussa ja vasta myöhemmin nenässä.

Vierailija
29/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla näytti kotitesti negatiivista koko sairauden ajan, virallinen testi positiivista.

Vierailija
30/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ota testi nielusta kunnolla, saat varmemman vastauksen. Siis tikku ensin nieluun molemmilla puolilla pyöritellen ja vasta sit molemmat sieraimet. Tauti näkyy eka nielussa ja vasta myöhemmin nenässä.

Otin just noin, yökkäilin ottaessani. Nega silti. Ap

Vierailija
31/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskällä ja ripulilla. Sellainen kuiva köhä, että yskitti, kun hengitti sisään. Päivän päästä tuli sitten kuume ja lihassäryt. Omikron oli mulla.

Vierailija
32/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni lähti. Seuraavana päivänä yskä, kuume ja pääkipu. Tuo äänen lähteminen on vissiin omikronissa yleinen.

Vierailija
33/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat oireet karheus kurkussa ja keuhkoissa poltteli. Sitten alkoi järkyttävä päänsärky, kasvojen liikuttelu sattui. Polttelu nenässä ja poskionteloissa. Pieni lämpö, vähän nuhaa ja yskää. Väsymystä. Menossa päivä nro 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi