Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tykkäätkö hoikista/laihoista naisista?

Vierailija
09.09.2015 |

Mun mies on itse aika tukeva, joten ei uskalla kai kertoa rehellistä mielipidettä, millaisesta naisvartalosta tykkää. Sanoo aina, että ei tykkää liian laihoista. Olen useamman lapsen äiti enkä ole raskauksienkaan jälkeen ollut koskaan tukeva, mutta kesän jälkeen olen laihtunut huomaamatta muutamia kiloja. Olen nyt 165cm/52kg ja mies on selvästi alkanut käpälöimään enemmän sekä puristelemaan. Kyselee kuitenkin välillä, olenko ehtinyt syödä tms. Yritä nyt sitten tulkita tuota, pitääkö hyvänä juttuna vai ei???!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää susta noin...

Vierailija
2/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla pehmeä. Ei mikään ihrapallero muttei luurankokaan. Mieluumin vähän pyöreä kuitenkin kuin luinen on oma mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpälöimään

Vierailija
4/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tykkään hoikista ja laihoista enemmän kun "läskeistä". Niin tykkää miehesikin, käytöksen perusteella.

Vierailija
5/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Tykkään suomalaisista naisista.

Vierailija
6/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisista, voi olla hoikka tai tukevampikin, mutta ei anorektinen.

Vierailija
7/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten sellaisesta muodokkaasta, hyvin lievästi ylipainoisesta, mutta urheilullisesta naistyypistä.
M40

Vierailija
8/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoikista. Voi olla todella hoikka, mutta ei anorektinen. Sellainen ihana keijumainen olemus on todella hot! Ilmeisesti miehesikin pitää!

Vierailija
9/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään normipainosista. En lihavista enkä laihoista vaan normaalista. Naisilla, ja miehillä, on erilaiset ruumiinrakenteet, toiset näyttävät upeilta vähän isompina ja toiset pienempinä. Mulle tärkeintä on se, ettei häpeä itseään. Seksi on parempaa itsevarman naisen kanssa joka ei stressaa vartaloaan!

Vierailija
10/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

t. hoikka mies

Vierailija
11/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehesi kuolaisi sinua aikaisempaa enemmän ellei tykkäisi. Jos se nyt sattuu olemaan itse vähän tukevampi niin ihan fiksusti tekee, kun ei ala ääneen arvioimaan ja analysoimaan. Tajuaa ettei ole varaa arvostella tai laittaa paineita.

Vierailija
12/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aloittaja ehtinyt monesti kommentoimaan itseään :) (nrot 3-11)

Joku silikonihaaveinen luikku lienee?

Vierailija
13/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mieluummin hoikka kuin läski kiitos!

Vierailija
14/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan joidenkin miesten puolesta, keskustelimme tästä joskus.
Mieheni mielestä mielummin laiha kuin lihava, jos on pakko valita. Kultainen keskitie on kuitenkin tässäkin asiassa se paras vaihtoehto. Eli sopusuhtainen, terve vartalo.
Mieheni kaverin mielestä mielummin vähän pullea, koska on isommat tissit.
Miespuolisen kaverini mielestä urheilullinen vartalo on paras.
Aika monet tykkäävät hoikasta vartalosta, mutta aika monet tykkäävät myös isosta takamuksesta ja rinnoista, uhkeista muodoista. Ei kannata liikaa miettiä.
Yleensä se paino ei kuitenkaan ole pääasia.

Vierailija
15/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei pakollista.

Vierailija
16/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nimenomaan hoikista tai laihoista naisista. Itse en ole hoikka vaan tukevahko. Jotkut tuntuvat kuvittelevan, että vatsakkaat tai suorastaan lihavat miehet untevat ilman muuta vetoa pyöreisiin naisiin. Tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Lihavat voivat viehättyä lähinnä laihoista ja myös päin vastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi