No olikos tämä sitten törkeä ehdotus?
Uudehko treffikumppani pyysi minua laittamaan korkkarit seuraaville treffeillemme. Törkeää vai ei? Itse en ottanut sitä pahalla ja vedän mielelläni korkkarit jalkaan :)
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:03"]
Miks olis törkeä ehdotus? Mulle jos tommonen ehdotus tehtäis, tod näk peruisin treffit. Ja ihan sen takia, etten omista yksiäkään korkkareita, en tule koskaan hankkimaan yksiäkään korkkareita, enkä halua seurustella miehen kanssa joka haluaa mulle korkkarit. Jos en kelpaa tämmösenä mitä olen niin sitten on parempi lopettaa molempien ajan tuhlaaminen ja jatkaa matkaa eri suuntiin.
[/quote]Tyypillinen naisen "IT'S ALL ABOUT MEEEEEE" -vastaus. :D
Ei ole törkeää. Mun mies tykkää korkkareista, ja vedän joskus korkkarit jalkaan ihan vaan miellyttääkseni häntä. En mä siinä mitään häviä. Kyllä mäkin joskus pyydän sitä laitttamaan kauluspaidan.
Miks olis törkeä ehdotus?
Mulle jos tommonen ehdotus tehtäis, tod näk peruisin treffit. Ja ihan sen takia, etten omista yksiäkään korkkareita, en tule koskaan hankkimaan yksiäkään korkkareita, enkä halua seurustella miehen kanssa joka haluaa mulle korkkarit. Jos en kelpaa tämmösenä mitä olen niin sitten on parempi lopettaa molempien ajan tuhlaaminen ja jatkaa matkaa eri suuntiin.