Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys anatomiasta

Vierailija
26.03.2022 |

Minusta tuntuu, että oma anatomia on vähän poikkeava vai kuvittelenko vain. Onnistuvatko miehet työntymään joskus itse naisen sisään vai tarvitseeko aina naisen ohjata penis sisään?

Joo, en ole neitsyt enkä teini...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroa kerroissa, kun mies tulee sisään. Jos itse on oikeasti kostunut kunnolla, miehen kalu kyllä luiskahtaa koloon itsekseen eikä se paljoa ohjailua vaadi.

Sitten on niitä kertoja, kun ei ole vielä ehtinyt kostua, mutta tuntuu olevan molemminpuolinen kiire saada kalu sisään. Oma reiän suuaukko tuntuu vähän sellaiselta "kuminauhalta" jota täytyy siitä suuaukolta venyttää ja silloin miehen kalua ei luiskahda, vaan vaatii vähän käsiohjausta. Kireys tuntuu ihan vain siinä aukon alussa, kyllä se kalu sinne mahtuu, mutta tuntuu kiristävältä.

Olisiko siinä syy siihen tiukkaan tunteeseen? Pitäisi jaksaa vähän pitempään lämmitellä, jotta paikat ehtivät kostua kunnolla ja rentoutua, jotta oma voitelu toimii.

Vierailija
22/24 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä on mutta naisilla tuntuu olevan joku pakottava tarve ohjata kulli sisään käsin kun ovat päällä. Vaikka potenssi kunnossa ja kulma sellainen 45 astetta niin ei voi antaa sen mennä omalla painollaan. Niin turn off kun pitää mennä hätäilemään...

Ettei sinne jää mitään ihoa huonosti väliin tai karvoja, jos sellaisia on. 

Mutta eikö sitä voi hellästi hieroa niin että liukkaus lopulta hoitaa asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä on mutta naisilla tuntuu olevan joku pakottava tarve ohjata kulli sisään käsin kun ovat päällä. Vaikka potenssi kunnossa ja kulma sellainen 45 astetta niin ei voi antaa sen mennä omalla painollaan. Niin turn off kun pitää mennä hätäilemään...

Ettei sinne jää mitään ihoa huonosti väliin tai karvoja, jos sellaisia on. 

Mutta eikö sitä voi hellästi hieroa niin että liukkaus lopulta hoitaa asian?

Kyllä jotain voi jäädä huonosti, vaikka olisi liukas. Ainakin itse olen aina tosi liukas luonnostaan, koska haluan aina, enkä ole koskaan edes omistanut liukkaria. 

Vierailija
24/24 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viidenkymmenen otanta. Aina olen saanut sisään ilman avustusta, vaikka ei se toki haittaa mitenkään. Hieman vaan kulmaa muuttaen tapauskohtaisesti. Minusta sen ikäänkuin tuntee miten pitää mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi