Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys anatomiasta

Vierailija
26.03.2022 |

Minusta tuntuu, että oma anatomia on vähän poikkeava vai kuvittelenko vain. Onnistuvatko miehet työntymään joskus itse naisen sisään vai tarvitseeko aina naisen ohjata penis sisään?

Joo, en ole neitsyt enkä teini...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sen voi ohjatakkin, mitäs tosta. Eihän siihen anatomia vaikuta. Joskus miehet vaan sohivat minne sattuu.

Niinhän mutkin eläimet tekevät, eiväthän nekään heti aina osu oikeeseen osoitteeseen.

Vierailija
2/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen jännä juttu, että vaikka terskassa on paljon hermopäitä niin se ei tunnista eroa onko pillun vai anuksen suulla. Sormen pää taasen tunnistaa eron välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ei sitä saa sisään muuten. Onko kaikilla niin?

Ap

Vierailija
4/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis harrasta seksiä, kun ei osaa vastata?

Vierailija
5/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mies sen itse ihan vaikka ilman käsiä sisään saa.

Vierailija
6/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on eroja anatomiassa, toisilla menee helposti sisään ilman käsiä, kokemusta on.

Vierailija
7/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei saa, suurin osa ei edes käsillään. Eli vastaus taitaa olla, että on poikkeavaa.

Ap

Vierailija
8/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei saa, suurin osa ei edes käsillään. Eli vastaus taitaa olla, että on poikkeavaa.

Ap

Etupilluiset on vähän haastavampia. Tyyny lantion alle helpotta, nai sitten edestä tai takaa. Doggyssä tunnetusti vaikea kun menee väärässä kulmassa. Mutta sitä helpottaa jos painaa pään patjaan.

Päälle tullessa vaimo laittaa yleensä itse, kun joutuu nousemaan niin korkealle.

Vierailija
9/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomiakin varmasti vaikuttaa jonkin verran, mutta kyllä myös miehestä riippuu mihin sillä vehkeellään yrittää sohia ja missä kulmassa. Oman kumppanin kanssa yli vuosi ollaan seksiä harrasteltu ja edelleen tarvitsee mies kädellä ohjaamista välillä. Ja takaa päin ihan turha toivoa, ettei mies sohisi vehkeellään sivuun kun innostuu. On ilmeisesti vaikeaa se kohdalle osuminen ilman käsiä, vaikka kyllä miehen jo tässä vaiheessa luulisi tietävän missä se reikä on :D

Vierailija
10/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mä kädellä ohjaan. Olisko AP vähän tiukka tai sitten vaan väärässä kulmassa/väärällä korkeudella? Mikään näistä ei ole paha.

Vierailija
11/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on paljon tiukka.

Ap

Vierailija
12/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on paljon tiukka.

Ap

No eihän se osumiseen mitään meinaa, tiukka tai löysä, kulli löytää perille. Ainakin mun värkkiin.

Vierailija
13/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on paljon tiukka.

Ap

No eihän se osumiseen mitään meinaa, tiukka tai löysä, kulli löytää perille. Ainakin mun värkkiin.

No kulma pitää olla myös oikea. 

Vierailija
14/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan ollut ongelma. Kulli on sen verran järeä ja kivikova, että aina on löytänyt ja murtanut tiensä perille.  Pieni vasemmalle kaartuminenkaan ei ole haitannut mitään, kun on muuten suora.

Vierailija
15/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole koskaan ollut ongelma. Kulli on sen verran järeä ja kivikova, että aina on löytänyt ja murtanut tiensä perille.  Pieni vasemmalle kaartuminenkaan ei ole haitannut mitään, kun on muuten suora.

No en haluaisi olla sun nainen, murrettuna. 

Vierailija
16/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On masentavaa jos mies on noin avuton. Ei siinä tule ollenkaan sellaista otetuksi tulemisen oloa. On kiva jos tuntuu että mies osaa homman ja tietää mitä tekee. Ei mitään varovaista avutonta kyselyä.

Vierailija
17/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on mutta naisilla tuntuu olevan joku pakottava tarve ohjata kulli sisään käsin kun ovat päällä. Vaikka potenssi kunnossa ja kulma sellainen 45 astetta niin ei voi antaa sen mennä omalla painollaan. Niin turn off kun pitää mennä hätäilemään...

Vierailija
18/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä on mutta naisilla tuntuu olevan joku pakottava tarve ohjata kulli sisään käsin kun ovat päällä. Vaikka potenssi kunnossa ja kulma sellainen 45 astetta niin ei voi antaa sen mennä omalla painollaan. Niin turn off kun pitää mennä hätäilemään...

Ettei sinne jää mitään ihoa huonosti väliin tai karvoja, jos sellaisia on. 

Vierailija
19/24 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On masentavaa jos mies on noin avuton. Ei siinä tule ollenkaan sellaista otetuksi tulemisen oloa. On kiva jos tuntuu että mies osaa homman ja tietää mitä tekee. Ei mitään varovaista avutonta kyselyä.

En koe, että siinä olisi kyse avuttomuudesta eikä haittaa ainakaan minun otetuksi tulemisen tunnetta yhtään. Se häiritsee, jos mies ei pääse sisään ja muhun sattuu se yrittely ja mies turhautuu jne jne. 

Vierailija
20/24 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin on ns itseohjautuvaa mallia kulli eli se löytää tien kyllä itsekin sisään

karvapillun kanssa ratsastuksessa on hyvä heilauttaa kullia sivusuunnassa että karvat ei mene mukana

mitä ap tarkoittaa että olet tiukka? eikä siis normi penetraatio onnaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän