Komea mies, miten kestät naisten ahnaat katseet?
Miten diilaat sen faktan kanssa, että naiset ahmii sinua katseellaan kuin herkullisinta jäätelöannosta?
Kommentit (24)
Juttelemalla heille mukavia ja sitten torjumalla heidät. Se ruokkii egoani mukavasti.
Katson muualle, eteenpäin, seiniin, maahan.
Hyvin. Annan makkaran syötäväksi ja katson dominoivasti silmiin.
Hyvin sen kestää, täytyy vaan katsoa kaksi kertaa ahnaammin takaisin. Nainen on usein vähän ujo, mutta komean miehen nähdessään hänen on pakko katsoa kerta toisensa jälkeen uudelleen. Se on yhdistelmä uteliaisuutta ja kiihkoa kun kahden ihmisen välillä on käsinkosketeltava kemia ja halu.
No joo hei, eipä tässä mitään uutta ole. Miesten tavat on niin ennalta arvattavia.
Se on ahdistavaa. Kumma, että tuollaiseen ahdisteluun ei puututa... Erittäin turhauttavaa, että minua ei kuunnella mielipiteideni takia, vaan ulkonäön. M24
Tuollaiset miehet ovat niin harvassa, ettei jokainen nainen välttämättä kohtaa koskaan elämässään.
No onhan se vähän kiusallista, tähän kun vielä yhdistää suomalaisen alkoholikulttuurin.
Kuinkahan moni täällä vain luulee olevansa komea? Ihmiset voi katsoa muustakin syystä
En juuri mene mihinkään, olen vain kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni täällä vain luulee olevansa komea? Ihmiset voi katsoa muustakin syystä
Mulla on tummat pitkät silmäripset ja naiset kuolaa niitä! Ahdistaa
Kyllä näiden naisten käytös on yhtä tuomittavaa kuin vastaavien miesten.
Kertoo tuijottajan älykkyyden ja voi viittaa kintaalla koko tyypin.
Hyvät käytöstavat estävät tuijottamisen ja puolueettomasti kohtelee toista ihmistä.
Yritän peittää orastavan erektioni, mikäli naisen seurassa on lapsia.
T. Alfa
Tiedän erään komean miehen ja säälin häntä.
Kuulemma olen komea ja naiset kattelee, siinäpähän kyttäävät. En ole kiinnostunut, jos joku nainen olis oikeasti hyvä niin voisin jopa ollakkin kiinnostunut, mutta naiset ovat kerrassaan ihmeellisiä, hyvin useat...
Tyly halveksiva katse toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän kiusallista, tähän kun vielä yhdistää suomalaisen alkoholikulttuurin.
Tämä. Pikkujoulut tms. firman juhlat ovat välillä aika ahdistavia tilaisuuksia.
Ärsyttää. Sitten vielä kun näytään eräältä julkkikselta niin sitä supinaa saa kuulla. Tulisivat pihumaan suoraan, jos on asiaa. Mutta ujoja tuntuvat olevan
Otan tötterön esiin.