Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi: seksuaalisesti häiritty nainen saa syyttää itseään

Vierailija
09.09.2015 |

Punkalaitumen Sanomat

03.09.2015

– Poliisi toivoo malttia

puolin ja toisin, ettei tulisi ylilyöntejä. Tulijoiden

on tajuttava meidän lainsäädäntömme ja noudatettava sitä. Paikallisten

puolestaan on ymmärrettävä, että

kulttuurierot voivat olla suuret,

sanoo

komisario Pauli Pitkäkoski Pirkanmaan poliisilaitokselta.”“Yksiselitteistä neuvoa tilanteeseen, jossa henkilö kokee tulevansa

häirityksi, ei Pitkäkoskella ole.

– Yksin kulkemista pimeän aikaan huonosti valaistuilla alueilla kannattaa

tietysti välttää. Itse ei myöskään kannata antaa aihetta siihen, että joku

ymmärtää väärin.”

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysäri poliisina. Mihin on maailma menossa?

Vierailija
2/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois, jos joku mies pukeutuisi naiseksi ja kulkisi pimeitä teitä pitkin ja sillä olisi muutama kaveri lähistöllä piilossa, niin raiskaritkin vois jäädä kiinni?

Vierailija
5/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, miten vältän sitä, etten vahingossa anna ymmärtää väärin? Entäs jos teen sitö joka ilta kun kävelen huonosti valaistun puiston läpi kotiin? Pitäiskö vaan jäädä työttömäksi, niin en tepastelisi lihakimpaleena illalla?

Noi poliisien kommentit raiskauksiin on ennenkin olleet tosi järkyttäviä.

Vierailija
6/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit mä just luin

"Yksin kulkemista pimeän aikaan huonosti valaistuilla alueilla kannattaa tietysti välttää. Itse ei myöskään kannata antaa aihetta siihen, että joku ymmärtää väärin"

Minä olen suomalainen ja elän Lapissa. Minulla on oikeus kulkea ihan v*tun missä vaan. Vaikka olen nainen.

Vierailija
7/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu :(

Vierailija
8/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:19"]

Tota, miten vältän sitä, etten vahingossa anna ymmärtää väärin? Entäs jos teen sitö joka ilta kun kävelen huonosti valaistun puiston läpi kotiin? Pitäiskö vaan jäädä työttömäksi, niin en tepastelisi lihakimpaleena illalla?

[/quote]Jätesäkki päähän

Vierailija
9/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, nyt nuo saatanat alkaa jo Suomen kansalaisten vapautta rajoittaa! Mit vit?

Vierailija
10/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan monta lainvastaista neuvoa noissa poliisin puheissa on?  .... Minua ei kiinnosta raiskaaminen , mutta on rahapulaa niin saako varomattomasti pimeässä liikkuvat naiset ryöstää nut lain mukaan?  :)

Vierailija
11/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että tuo kulttuuri on ihan yhtä arvokas kuin meidänkin. Kaikki on yhtä hyviä!

Vierailija
12/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:08"]

entä lapset jotka leikkivät päivällä leikkipuistossa? tuore tapaus saksasta jossa 7v tyttö raiskattiin muslimimaahanmuuttajien toimesta

[/quote]voi tyttö parka :(

Vierailija
13/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:19"]

[/quote]Jätesäkki päähän
[/quote]

Juuri näin. Burka päälle ja mielellään vielä miespuolinen saattaja mukaan.

Vierailija
14/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia on ilmeisesti enemmänkin, mutta kaikkia ei uutisoida. Sellainen tuntu tulee. Poliisi näyttää harjoittavan valkoihoista suomen kansalaista kohtaan rasismia näillä lausunnoillaan ja tutkimatta jättämisillään. Suomessa ei näköjään enää laki ole sama kaikille. Nämä pitää nostaa esille.

Vierailija
15/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen sitä hetkeä kun joku umpisuomalainen käy kännipäissään maahanmuuttaja naista ahdistelemassa.

Vierailija
16/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:29"]Muistakaa, että tuo kulttuuri on ihan yhtä arvokas kuin meidänkin. Kaikki on yhtä hyviä!
[/quote]

Kyllä, tämä on rikkautta!

Vierailija
17/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöskin miten mä ymmärrän niitä kulttuurieroja? Niinkuin kirjaimellisesti?

Vaatiiko se multa jotain joustamista tai omien tapojen muuttamista

? Vai pitääkö ymmärtää vielä sillä hetkellä, kun kaksi pitää jalkoja väkisin auki ja yksi pyrkii sisään?Oisko noiden kulttuurierojen selventäminen maahansaapuneille ihan mahdoton juttu?

Vierailija
18/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri on enriched. Ennen väitettiin, että naisella on muka oikeus kulkea missä ja koska haluaa.

Vierailija
19/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aika sitten poliisi kertoi että ongelmat tulee lisääntymään tai jotain tälläistä mutta sitten se tyyppi hiljennettiin ja kerrottiin uusi lausunto että mitään ongelmia ei tule. 

Vierailija
20/28 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee jättäytyä työttömäksi kun lapsi menee kouluun jotta voisi edes koulumatkoilla yrittää suojella lastaan. Niin jollei niitä kouluja ole jo siinä vaiheessa lakkautettu jotta tulijoille riittää yösijoja ja rahaa.