Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko eläintenystävä pitää lihaa syövää lemmikkiä?

Vierailija
26.03.2022 |

On ikävä ajatus, että oman lemmikin ruuaksi pitää tappaa toisia eläimiä. Vai haittaako se?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois? Maistuuhan koirille kun ainakin possunliha ja kissoille linnut ja päästäiset ja hiiret.

Vierailija
2/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien makupalat ja ruoat tehdään yleensä teurasjätteistä (markettiruoat). Sehän on vain kannattavaa. Ei mene ihmisravinnoksi kelpaamattomat osat hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole jokaisen oma asia ja pohdittava itsekseen kun eläintä on ottamassa.

Vierailija
4/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helv... nyt lähtee moppe teuraaksi kun en voi enään ruokkia sitä.

Vegaani-Marja hesasta

Vierailija
5/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ns. eläinten ystävät vastustavat äänekkäästi eläinten hyväksikäyttöä, mutta siinä ei ole mitään ongelmaa, että heillä itsellään on eläin leikkikaluna. Esim. kissa, joka on koko elämäkseen vangittu sisätiloihin eikä pääse toteuttamaan lajityypillistä käyttäytymistään.

Vierailija
6/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lihaa syövä aviomies. Pitääkö minun ottaa avioero kun olen itse kasvissyöjä ja on epäeettistä ruokkia miestäni lihalla?

Vierailija
7/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten ystävällä ei ole lemmikkiä. Se raja menee jo siinä.

Vierailija
8/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirien makupalat ja ruoat tehdään yleensä teurasjätteistä (markettiruoat). Sehän on vain kannattavaa. Ei mene ihmisravinnoksi kelpaamattomat osat hukkaan.

itse syön eettisesti vain sisäfilettä, koska se menisi muuten hukkaan kun eläimen muista osista jauhetaan koiranruokaa

Vierailija
9/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikp vegaani pitää toista eläintä syövää lemmikkiä?? Pitääkö lemmikinkin olla vegaaninen?

Vierailija
10/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lihaa syövä aviomies. Pitääkö minun ottaa avioero kun olen itse kasvissyöjä ja on epäeettistä ruokkia miestäni lihalla?

epäeettistä kiduttaa miestä kasvissyöjän valituksilla. jos rakastat häntä, annat hänen mennä.

Vierailija
11/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koirankin voi opettaa kasvisravinnolle, aivan kuten ihmisenkin. Tofumakkaraa ja härkispullia kuppiin.

Vierailija
12/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo lemmikkien pitämistä kieltävä laki pitäisi nyt viimeistään ajaa päätyyn asti.

Ei ole enään 2000 luvulla normaalia rääkätä eläimiä itsekkäästi pitämällä niitä lemmikkeinä 😔

Vierailija
13/13 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vegaani voi hankkia lapsiakaan kun ei voi imettää. Eläinpefäistä se itsetuottama tissimaitokin on.

Mulla on lihaa syövä mies ja hänellä kaksi koiraa. En koe tunnontuskia ketään heistä ruokkiessani. Oma ruokavalioni on tasan oma valintani ja voin pitää lihaa syöviä perheenjäseniä oli ne sitten ihmisiä tai eläimiä.