En ole paras ystävä
Olen tuntenut ystäväni n.kuusi vuotta.Yhdessä koettu paljon,jaettu iloja ja suruja.Yhtenä päivänä kuulin hänen puhuvan kolmannelle seurueeseemme kuuluvalle ystävästään,jota nimitti bestiksekseen.Tämän ystävän hän on tuntenut vasta pari vuotta.Tuli paha mieli.Pidin häntä parhaana ystävänäni,mutta hän ei koe minua parhaaksi ystäväkseen,olenko vasta toisena listassa vai kolmantena.En pääse tästä nyt yli,enkä osaa tälle ystävällekään tästä puhua.Itse en laita ystäviäni paremmuusjärjestykseen,olemmehan jo aikuisia.
Kommentit (2)
No onhan se aika tylyä ääneen sanoa moista toisten ystävien kuullen. Itselläkin on joskus noin käynyt, kun piti toista melko läheisenä ja tämä sitten puhuukin "parhaista ystävistään".
Vieläkin jotenkin satuttaa se ettei koskaan ollut "se bestis" kellekään, vain joku paremman puutteessa -kaveri joka hiljalleen jää sivuun heti kun löytyy uusia kavereita.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:00"]Olen tuntenut ystäväni n.kuusi vuotta.Yhdessä koettu paljon,jaettu iloja ja suruja.Yhtenä päivänä kuulin hänen puhuvan kolmannelle seurueeseemme kuuluvalle ystävästään,jota nimitti bestiksekseen.Tämän ystävän hän on tuntenut vasta pari vuotta.Tuli paha mieli.Pidin häntä parhaana ystävänäni,mutta hän ei koe minua parhaaksi ystäväkseen,olenko vasta toisena listassa vai kolmantena.En pääse tästä nyt yli,enkä osaa tälle ystävällekään tästä puhua.Itse en laita ystäviäni paremmuusjärjestykseen,olemmehan jo aikuisia.
[/quote]
Pidit häntä parhaana ystävänäsi, mutta et laita ystäviäsi paremmuusjärjestykseen... Ok...