Miten joku haluaa tehdä lapsia tällaiseen maailmaan?
Ruoka loppuu, ilmasto lämpenee, inflaatio syö varallisuuden ja jopa mahdollinen ydinsodan jälkeinen ilmasto kaikkine seuraamuksineen..Itsekkyys?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska minä haluan lapsen. Minä saan olla myös itsekäs, mutta lapsen teko ei ole minusta itsekästä.
Lapsen teko on todella itsekästä. Mietit vain omien tarpeidesi tyydyttämistä. Lapsi ei ole antanut sinulle lupaa synnyttää häntä. Ajattele miten julma olet: Synnytät itsellesi leiikikalun, jonka jätät kuolemaan yksin pahaan maailmaan :(
Itsekäs äitisi on synnyttänyt sinut.
Vierailija kirjoitti:
Teistä venäläisistä en tiedä. Me suomalaiset ainakin haluamme, koska emme ole kehitysmaa, kuten te.
Faktojen eli syntyvyysluvun mukaan me suomalaiset emme halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska minä haluan lapsen. Minä saan olla myös itsekäs, mutta lapsen teko ei ole minusta itsekästä.
Lapsen teko on todella itsekästä. Mietit vain omien tarpeidesi tyydyttämistä. Lapsi ei ole antanut sinulle lupaa synnyttää häntä. Ajattele miten julma olet: Synnytät itsellesi leiikikalun, jonka jätät kuolemaan yksin pahaan maailmaan :(
Ja siitä olen hänelle ikuisesti katkera.
Typerä aloitus. Ihan sama jos ajattelisit omasta elämästäsi samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä venäläisistä en tiedä. Me suomalaiset ainakin haluamme, koska emme ole kehitysmaa, kuten te.
Faktojen eli syntyvyysluvun mukaan me suomalaiset emme halua.
Venäjän aiheuttaman sodan ajalta ei ole vielä olemassa faktoja eli syntyvyyslukuja.
Ihmiset ovat aina halunneet lapsia, ja vaikka eivät olisi halunneetkaan, lapsia on syntynyt sotien, vainojen ja nälänhädän keskelle.
Minä sain omat lapseni yli 30 vuotta sitten. Oli Persianlahden sota ja itäblokki hajoamaisillaan, lama tulossa. Itse olen kylmän sodan lapsi. Nyt toinen lapsistani on kuollut ja toinen on vela. Sukuni ei jatku.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla, 34v, kauan ei ois aikaa enää. Taitaa jäädä tekemättä mulla😔 tähän maailmaan en haluu lasta kärsimään. Paljon sais tapahtua muutamassa vuodessa parempaan suuntaan et voisin ajatella tehdä lapsen tähän maailmaan.
Muuta kuuhuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä olen hänelle ikuisesti katkera.
Voit auttaa häntä.
Jokainen tekee niin kuin parhaakseen näkee. Jos haluaa lapsen niin hankkikoot. Itse en edes pidä lapsista, en ole koskaan tuntenut vauvakuumetta. Jos haluaa lapsia, on otettava riskejä. Jo synnytys on riski tai ylipäätään onko lapsi terve. Kestääkö parisuhde vauva-ajan. Jaksaako töissä kuinka pitkään yms. Ei pelkästään sodan uhka tai Korona ole riski. Riskejä on aina. Jopa liikenteessä on riskit tai tulipalon riski. Mihin ruoka on loppumassa?
Myrmyr kirjoitti:
Vaikeita ja toivottoman oloisia aikoja on ollut ennenkin. Ajatteletko että vaikka keskiajalla oli helpompaa. Silti ihmislaji on selvinnyt parempiin aikoihin juuri siksi että ihmiset ovat lisääntyneet ja jatkaneet sukuaan. Hyvät ajat tulee taas, ehkä lapsenlapsesi saavat niistä nauttia.
Keskiajalla oli "hieman" vähemmän ihmisiä kuluttamassa maapallon resursseja. Olet varmasti yksi niistä tyypeistä jonka mielestä firman tuloksen täytyy kasvaa ja joka ei ole ymmärtänyt vieläkään että maapallolla on rajalliset luonnonvarat.
Vierailija kirjoitti:
"Noku mä haluuu-uu-uun lapsen! Muuten en ole kokonainen! Ja on oltava ihan oma, en adoptoi sellaista jonka toinen on hylännyt, vaan oltava ihan ikioma, MUN, muuten en voi samalviistee rakastaa. Kyl se sit pärjää, olipa ydinsota tai työttömyys tai nälänhätä tai mitä vaan. Kunhan saan ikioman vauvan! Mulle! Omaksi."
Adoptointi on nykyään tehty lähes mahdottomaksi, suurin osa ei kelpaa edes jonoon jossa sielläkin merkittävä osa jää ilman lasta. Älkää jaksako tarjota sitä vaihtoehtona koska suurimmalle osalle se ei ole heistä riippuvista syistä mahdollinen. Adoptoisin jos voisin mutta en nykystandardein adoptiovanhemmaksi kelpaa.
Terapeutilta kuultua:
jotkut sairaat, masentunet, päästään sekaisin olevat nistit esim. 'hankkiutuvat' raskaaksi, koska se hormonimyrsky on niin voimaannuttava.
Lapsi, raskaus ei ole lääke. Eikä raskaus ole 'tauko' jolloin käytetään päihteitä vähemmän ja 'kuntoudutaan', haetaan tukia jne.
Päihdekierteessä olevilta parantumattomilta tapauksilta pitäisi steriloida lisääntymisvehkeet, molemmilta sukupuolilta.
Pahalta näyttää, että juurikin ne jotka eivät hallitse elämää, lisääntyy eniten nuorena ja rumba jatkuu. Puoliso vaihtuu jne.
Mutu-tuntumalla sanoisin, että juuri vihvastolaiset ovat niitä itkuisia ja mt-ongelmaisia hermoraunioita, jotka eivät halua tehdä lapsia "tällaiseen maailmaan". Minusta tämä on erittäin kannatettava trendi.
Kiitos, vihvat, kun ette lisäänny!
Millä ihmiset niitä lapsia tekevät: jossain pajassa dreijan päällä alkuaineista..kö? Voinee olla hankallaa. olema ruumiilisesti kuitenki noin 78 prosenttisesti kaasuja ja 22 prosenttisesti kiinteää ainetta. Jos olisima edes 100-prosenttisesti kiinteitä alkuaineita niin olii jo huommattavasti helpompi jopi
Niin no joo. Voihan tulevaisuus olla päihdekierrejälkeläisten, että sekopäisenä on valmis tappamaan, varastamaan ja taistelemaan elintilasta, ruuasta jne.
päästi 38 kommentin läpi, mut sens xxx ur oi asiallisen vastaukseni !!!!
lähetin siis testiksi 38:n.
Terv 39
Vierailija kirjoitti:
vela vela velavela velavee
T. Päänvikainen mutsi.
Koska maailmassa on liikaa tyhmiä jotka uskovat jokaisen pelotteen mitä uutisista lukee. Venäjän sota on farssi joka tulee koitumaan heidän tappioksi ja nöyryytykseksi. Korona ei ole uusi musta surma, suurinosa pääsee siitä mitättömillä oireilla.