Lakkoon!!!
Haluaisin kerrankin mennä lakkoon. Ikinä en vielä ole ollut, mutta nyt kiinnostaisi. Siinä on oikeaa meininkiä. Esim. eduskuntatalon eteen näyttämään persettä ja keskaria.
Oisko muita lähtijöitä?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:54"]
Suomi-tyyliin luultavasti järjestetään vain jotain mielenosoituksena työajan ulkopuolella, jotka ovat sen takia aivan turhia. Aina tapa miten ne mielenosoitukset toimivat on mennä osoittamaan mieltään arkipäivinä, työaikana.
Etenkin nämä tarhatädit, jotka täälläkin valittavat, saisivat omalla lakkoilullaan suomen kaaokseen ja varmaan muitakin liittymään mukaan lakkoiluun. Siinä ei paljon töihin mentäisi kun mukuloille ei olisi hoitopaikkaa.
[/quote]
Kannatan kaikkea kansalaistottelemattomuutta!!!
Historiassa on muutettu monta asiaa lakkoilemalla, osoittamalla mieltä ja mellakoimalla. kertokaa iaka ja paikka, niin olen mukana. punk vm. 1985.
En lakkoile, tietenkään.
AY-mafian persilyt eivät kiinnosta.
Voisin lakkoilla mutta hoitotyössä se on hieman hankalaa.
Mene vaan lakkoon. Minä voi tulla tekemään sun työt! T. työtön
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:09"]
[/quote]
Siis hoitajien ja tarhatätien lakkoilulla olisi nimenomaan vaikutusta. Samaten kaupantyöntekijöiden lakkoilulla.
Suomalaiset ovat vaan lakkoilussaan niin tyhmiä, että suostuvat tähän "välttämättömin tehdään", minkä antaa vastapuolelle vaan lisää pelivaraa. Ihan täysi lakko, jossa ei anneta yhtään pelivaraa, pakottaisi porvarin polvilleen hetkessä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Ei susta olisi näihin hommiin. ap
Paska homma kun ei työttömänä voi lakkoilla. Kolmen sutkin hallitus ajaa vielä maahan yleislakon. Kuuroille korville meni varoitukset kepun äänestämisestä. Nyt on kahden porvari puolueen ja yhden populisti porukan riistäjät sellaisessa kiimassa että pakko niille on stoppi laittaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:14"]Mene vaan lakkoon. Minä voi tulla tekemään sun työt! T. työtön
[/quote]
Et sinä osaa.
Ammattimies
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Ei susta olisi näihin hommiin. ap
[/quote]
:D Voi kuule, varmasti olis! Aloituksesi ulosannista päätellen sulla ei voi olla kovin kummoista koulutusta, ja mä olen nopea oppimaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:14"] Mene vaan lakkoon. Minä voi tulla tekemään sun työt! T. työtön [/quote] Ei susta olisi näihin hommiin. ap [/quote] :D Voi kuule, varmasti olis! Aloituksesi ulosannista päätellen sulla ei voi olla kovin kummoista koulutusta, ja mä olen nopea oppimaan.
[/quote]
"mä olen nopea oppimaan":) Hieno lause, kandee kertoa se aina työhaastattelussa.
Veikkaan että näin ruumiillisessa työssä jaksaisit ruokatuntiin asti.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:14"]Mene vaan lakkoon. Minä voi tulla tekemään sun työt! T. työtön [/quote] Et sinä osaa. Ammattimies
[/quote]
Kato, amatimieskin heräsi. Sätkä vai kalja loppu?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:14"] Mene vaan lakkoon. Minä voi tulla tekemään sun työt! T. työtön [/quote] Ei susta olisi näihin hommiin. ap [/quote] :D Voi kuule, varmasti olis! Aloituksesi ulosannista päätellen sulla ei voi olla kovin kummoista koulutusta, ja mä olen nopea oppimaan.
[/quote]
"mä olen nopea oppimaan":) Hieno lause, kandee kertoa se aina työhaastattelussa.
Veikkaan että näin ruumiillisessa työssä jaksaisit ruokatuntiin asti.
[/quote]
No arvaapa mitä olen tässä työttämyyden aikana tehnyt? Treenannut ja käynyt puntilla kun eipä ole ollut mitään muutakaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:09"]
[/quote]
Siis hoitajien ja tarhatätien lakkoilulla olisi nimenomaan vaikutusta. Samaten kaupantyöntekijöiden lakkoilulla.
Suomalaiset ovat vaan lakkoilussaan niin tyhmiä, että suostuvat tähän "välttämättömin tehdään", minkä antaa vastapuolelle vaan lisää pelivaraa. Ihan täysi lakko, jossa ei anneta yhtään pelivaraa, pakottaisi porvarin polvilleen hetkessä.
[/quote] Viimeisimmän lakon aikana nuijittiin sellainen hätätyölaki, ettei hoitajat voi lakkoilla merkittävästi...
Jonkun aikaa kun lakkoilette, niin ei ole töitä enää kellään. Mitäs sitten itketään, kikkeliskokkelis vaan.
Eipä ole ex-Rautaruukki nyk. SSAB:kaan vielä potkinut porukkaa pihalle tarpeeksi, kun heti tänään metalliurpot ryntäsivät työpaikoiltaan mielenosoituksellisesti ulos. Mutta ay-pölöthän eivät tunnetusti ole tyytyväisiä, ennen kuin työttömyysprosentti on 100. No, kyllä duunareita Ruotsissa nyt naurattaa, Raahen tuleva sulkeminen tietää vaan lisää töitä Sveanmaalle. Että suomalinen työmies voikin olla TYHMÄ!
Tuletko tosiaan röntgenhoitajaksi?
Ihan tuosta vaan? Siehän sälli oot!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:07"]En lakkoile, tietenkään.
AY-mafian persilyt eivät kiinnosta.
[/quote]
Et tietenkään EK:n juoksupoikana lakkoilekaan. Sinua ja riistäjäveljiäsi vastaanhan sitä juurikin lakkoillaan. Olisihan se hölmöä jos lakkoilun kohde itse olisi lakossa itseään vastaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:49"]
Viimeisimmän lakon aikana nuijittiin sellainen hätätyölaki, ettei hoitajat voi lakkoilla merkittävästi...
[/quote]
Lakeihin saa muutoksen lakkoimella. Se on maailmanhistoriallisesti itse asiassa harvinaista, että hallitukset suostutuvat isoihin uudistuksiin ja lakimuutokseen vapaaehtoisesti, vaan melkein aina kaikki isot muutokset tapahtuvat kansan lakkoilun ja kapinoinnin voimalla.
Suomi-tyyliin luultavasti järjestetään vain jotain mielenosoituksena työajan ulkopuolella, jotka ovat sen takia aivan turhia. Aina tapa miten ne mielenosoitukset toimivat on mennä osoittamaan mieltään arkipäivinä, työaikana.
Etenkin nämä tarhatädit, jotka täälläkin valittavat, saisivat omalla lakkoilullaan suomen kaaokseen ja varmaan muitakin liittymään mukaan lakkoiluun. Siinä ei paljon töihin mentäisi kun mukuloille ei olisi hoitopaikkaa.