Huhhuh mikä osinkokevät tulossa!
Eilen tuli Lassila & Tikanojaa, huhtikuussa vielä 6 eri yhtiöstä :)
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Oi kun itsekin osaisin sijoittaa.
Voit harjoitella pienillä summilla ensin. Sellaisilla jotka sinulla on vara menettää kokonaan. Sitten kaikki voitot onkin kotiinpäin!
Nyt on ollut niin epävakaata kauan joten odotan vuosi toisen jälkeen !
Ajattelin sijoittaa kaivoksiin? Oisko vinkkejä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit harjoitella pienillä summilla ensin. Sellaisilla jotka sinulla on vara menettää kokonaan. Sitten kaikki voitot onkin kotiinpäin!
Mulla olis varaa ehkä menettää kokonaan max. 50€. Saisiko sillä osakkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sillä. Osta jotain kotimaista ja varaa 3 € käsittelykuluihin.
Osinkoja vielä hetken kunnes kaikki romahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sillä. Osta jotain kotimaista ja varaa 3 € käsittelykuluihin.
Esim. tuota Lassila & Tikanojaa saisit 4 osaketta + käsittelykulut. Kannattaa valita sellainen joka maksaa osinkoa.
Toivottavasti on tulossa aurinkoinen ja linnunlaulua soiva kevät.
Osingoista en niinkään perusta. 😊
Paljonko tulee nettona yhteensä? Mulle keväällä vaan reilu tonni, omistan pääasiassa ulkomaisia jotka maksavat joka kk ja muutamaa jotka maksavat 4 kertaa vuodessa.. nyt tosiaan tulee vain Nordeaa ja sampoa.
Vain onnettomilla sijoittajilla on osinkoKEVÄT. Minulla tulee osinkoja tasaisesti ympäri vuoden viikottain.
itse en jaksa edes katsoa mitä tulee tai ei tule, menevät automaattisesti takaisin. Jos on salkku alle miljoonan niin ei kiinnostele seurata liikaa. Näin itsellä, salkku on alle tuon joten siellä on. Palataan asiaan taas taas 10 vuoden päästä.
Mulla on L&T osaketta arvo 645 ja osinkoa tuli 27,4 e ( ja osakkeen ostin kun droppasi koronan aikaa, ja nyt siitäkin hetkestä on -20% miinuksella), karkeasti arvioiden siis 50e sijoituksella saisi parissa vuodessa käsittelykulut kuitattua osingoista. Että ei näillä rikastumaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on L&T osaketta arvo 645 ja osinkoa tuli 27,4 e ( ja osakkeen ostin kun droppasi koronan aikaa, ja nyt siitäkin hetkestä on -20% miinuksella), karkeasti arvioiden siis 50e sijoituksella saisi parissa vuodessa käsittelykulut kuitattua osingoista. Että ei näillä rikastumaan pääse.
No ei tuollaisilla summilla.. sitten kun on 6 numeroinen salkku niin alkaa jo saada ihan kivoja taskurahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei pääse. Se riippuu taidosta. Minulla taas tulee vuosittain 5 numeroinen summa ennen pilkkua tilille osinkoja. Toiset eivät saa edes palkkaa sen verran kuin minulla tulee osinkoja, niin kyllä väitän että auttaa jopa merkittävästi rikastumista.
Aikoinaan sain 25 000 euroa tililleni. Ei aavistustakaan miten osasin sijoittaa, mutta kiva raha se oli.Sillä aloitin oman firman.
Vierailija kirjoitti:
Vain onnettomilla sijoittajilla on osinkoKEVÄT. Minulla tulee osinkoja tasaisesti ympäri vuoden viikottain.
Amerikasta vai mistä olet niitä bongannut? Vinkkejä aiheesta? Tasainen osinkotulo kiinnostaisi.
13 € jo tullut osinkoja, ehkä kaikkiaan voi melkein 80€ tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikasta vai mistä olet niitä bongannut? Vinkkejä aiheesta? Tasainen osinkotulo kiinnostaisi.
Lähinnä Yhdysvalloista ja Kanadasta näitä kvarttaali- ja kuukausiosinkoja löytyy. Muutamia löytyy Ruotsista ja Suomestakin. Viikottaiseen osinkovirtaan pääsee pienimmillään 6 yhtiöllä, mutta siihen saa jo nähdä vaivaa. Kuukausittaiseen pääsee 1 yhtiöllä tai 3 kvarttaaliosinkoa maksavalla yhtiöllä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut niin epävakaata kauan joten odotan vuosi toisen jälkeen !
Ajattelin sijoittaa kaivoksiin? Oisko vinkkejä ?
Talvivaara
Vierailija kirjoitti:
Opithan sinä! Lainaa kirjastosta esim Saarion kirjoja. Lue ja opettele jos löytyy ylimääräisiä euroja. Liity ryhmiin mistä löytyy tietoa ja voi kysellä muilta. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, ikinä, kun uusia asioita opetellaan! Ja muista, kyse on ennen kaikkea säästämisestä, oman rahatalouden hallitsemisesta, ja pitkän tähtäimen "harrastuksesta".