American Song Contest 2022
Euroviisut goes America! On kyllä niin tyypillistä jenkkimeinikiä.
Katsooko kukaan?
Kommentit (37)
Ehkä euroviisuihin tottuneita oudoksuttaa, kun sateenkaari-aspekti puuttuu noista viisuista kokonaan.
En ymmärrä kommentteja, joissa laulajien laulu- ja esiintymistaitoja moititaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos joku kertoisi mitä biiseistä piti tässä ekassa jaksossa. Sanat jäivät joissakin vähän itsellä pimentoon, mutta kirjoitan nyt fiiliksen pohjalta. Odotan itse vielä jotain kunnon rock-biisiä jos jostakin osavaltiosta tulisi.
Minnesota - minusta huonoa laulua ja epävireistä. Sinänsä harmi, kun bändi kyseessä. Musiikki ehkä ok.
Oklahoma - k-pop oli ehkä ihan hyvä minusta. En paljon kyseistä genreä kuuntele.Arkansas- minusta tylsä biisi ja laulajalla vähän nariseva ääni.
Indiana- rap josta en pitänyt lainkaan, tylsä.
Contencut- minusta tylsä biisi ja laulajan ääni ei kovin hyvä. Kovin tuntui ylpeilevän musiikkitaustallaan.Iowa- pinkki nainen, minusta aika huonoa laulua.
Mississippi - ärsytti se laulajan fire huuto
Puerto Rico- ehkä ihan ok, tyypillinen latino biisi
Wyoming - en tykännyt yhtään. Minusta tylsä
Wisconsin - hassu biisi vähän, mutta pidin tästä kuitenkin eniten, nostalgia henkeä
Rhode Island - aika surullinen biisi, mutta ääni ok minusta. Pääsi tuomariäänillä jo jatkoon.Ehkä muistin kaikki.
Michael Bolton on tehnyt uraa vuodesta 1975 lähtien ja tehnyt lukuisia maailmanlaajuisia jättihittejä, niin kyllähän sitä "musiikkitaustaa" todellakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä euroviisuihin tottuneita oudoksuttaa, kun sateenkaari-aspekti puuttuu noista viisuista kokonaan.
En ymmärrä kommentteja, joissa laulajien laulu- ja esiintymistaitoja moititaan.
Minä en taas ymmärrä sitä miksi laulu ja esiintymistaito ei olisi isossa roolissa. Tuolla sinun ajatuksella siis sillä ei olisi mitään väliä. Itselle kyllä on ja on nyt mitä tahansa sentään tykkää kuunnella. Huono laulu voi pilata koko biisin tai hyvä pelastaa sen.
Nyt on on toinen osa. Ketä katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on on toinen osa. Ketä katsoo?
Eikö ketään? :/
Kyllä minä ainakin pyrin katsomaan kaikki jaksot. Olen tykännyt aika monesta tämän 2 jakson biisistä. Tähän mennessä pidin esim country biisistä, silmälasipojan biisistä (hyvä ääni) sekä minusta tämä alkuperäiskansan naisen biisi myös hyvä. Sori, kun nimiä en muista nyt.
Tulee pieni into myös joskus päästä Usaan, kun katsoo noita kuvia.
Tämä 2. setti ja koko jakso soljuu jo paljon paremmin ja rauhallisemmin 👍 Sekä juontajat ja yleisö himpun verran vähentänyt riehumista ja kirkumista 😆
Olen katsonut kaikki kolme jaksoa. Ekassa oli 2 suosikkibiisiä, samoin tokassa. Kolmannessa oli monta hyvää. Kiintoisa kisa, tykkään kovasti.
Tuo itsekeskeinen pappa Snoop Dogg pilaa koko ohjelman.
Katsoin ehkä 20 minsaa yhtä jaksoa.. ei lähtenyt.
Euroviisuja kivempi katsoa.
Snoop Dogg on varmaan pössytellyt takahuoneessa niin että heräsi lavalle suoraan verkkareissa.
Snoopin asuvalintaa on hauska odottaa aina ennen uutta jaksoa. Minusta ovat Kellyn kanssa myös oppineet toimimaan yhteen, eka karsinta oli vähän jäykistelyä ja tekohauskaa. Kellyn äänenkäyttö on kyllä hieman huolestuttavaa, mutta tulee kurkku kipeeksi kun kuuntelen sitä. Luulisi laulajan saaneen jonkinlaista ohjausta - mikrofonihan on sitä varten, että kaikki kuulevat?
Ihan Euroviisu-tason wtf-esityksiä ei ole ollut lainkaan, mutta muutamia kyllä ihan kuriositeettiarvoa omaavia kyllä. Joka karsinnassa on ollut kappale/kappaleita, joita voisi olla myös eurooppalaisissa kisoissa - eivät ole kyllä menestyneet sitten tuossa kisassa tällä kertaa. Country-painotteisuus vähän häiritsee, mutta sehän kai on se jenkkien perusmusa?
Mutta nämä eivät ole kyllä ollenkaan tajunneet Euroviisujen syvintä olemusta: missä on modulaatio ja missä on tuulikone????????!!!!!!!!
New boots goofin' on näköjään päässyt ohituskaistaa takaisin semifinaaleihin.
Tuleekohan tälle ohjelmalle jatkoa? Aika karmeeta settiä.
Minusta juontajat ovat epäonnistuneet pahasti myös, jotenkin ihan väärässä formaatissa molemmat.
Minun mielestäni tuo oli ihan hauska. Siihen pitää suhtautua oikein, kyse EI ole parhaasta kappaleesta, vaan parhaasta kokonaisuudesta (ihan sama Euroviisuissa, ei niitä selvinpäin kestä). Nyt pääsi jatkoon ehkä se taustatarina? Muutamia ihan euroviisutyyppisiä kappaleita oli (esimerkiksi se K-pop), mutta aika vahvastihan nuo olivat jenkki-country -tyyppisiä. Michael Bolton oli kiva yllätys, vaikka heti iski Tommi Läntis -fiilikset ;-) Biisi oli ihan kiva, mutta ei se tuollaisessa riitä. Katsoin jo eilen? perjantaina? koska se tuli ekan kerran?
Juontajat voisivat irroitella vähän enemmän, tässä on kuitenkin vielä 7 karsintaa jäljellä... Vai onko se viimeinen jo finaali? Mutta, odotan mielenkiinnolla.