Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mihin olet valmis,että meillä on ruokaa?
25.03.2022 |
Sähkö ja polttoaineet ovat nousseet hurjasti.Miksi vaan tyydymme maksamaan kiltisti,on pakko! Miksi maatalous täällä lähes mahdotonta,luulis ruokaakin arvostettavan.Ennakkoverot,lannoitukset,polttoaineet... maksettava tietämättä mitään tuloista.Olisitko valmis maksamaan siitä enemmän ja pitäiskö K ja S hajottaa määräävään markkina-asemaan vedoten.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekkäät pa.skiaiset antaisi Ukrainan kärsiä kunhan oma ruoka on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäät pa.skiaiset antaisi Ukrainan kärsiä kunhan oma ruoka on halpaa.
Kaupoilla ei oo tunteita,ne määrää kuka pärjää..
Alue: Aihe vapaa
Kuulepas teidän ruoka ja sen riittävyys ei ole minun huoliani!