Fazer selitti tilannettaan HS:ssä - Vieläkö boikotoit?
Toimitusjohtajan mukaan he eivät voineet puhua julkisuudessa lähtemisestään, koska heidän venäläisiä työntekijöitään uhkaa 15 vuoden vankeus, jos yritys lopettaa toiminnot kokonaan ja yhtäkkiä.
Eli siellä tehdään edelleen leipää, mutta (ilmeisesti) ilman Fazerin logoja. En oikein saanut selvää, onko se nyt Fazer vai mikä se nyt on ja kuka saa voitot.
Tänään oli edelleen meillä Fazer Caféessa hiljaista. Mites muualla?
Kommentit (14)
En tietenkään. Erittäin ymmärrettävää, että halusivat pelastaa paikalliset työntekijänsä miltään tuomioilta.
t. Normaalijärkinen
Boikotissa Lovebot Bluesta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Boikotissa Lovebot Bluesta alkaen.
"Lovebot Blue ei sensuroi, eikä ota kantaa sisältöön tai aiheeseen, vaan kehottaa keskustelijoita suhtautumaan toisiinsa ystävällisemmin." (https://www.fazer.fi/kampanjat/fazerin-sininen-on-pieni-pala-rakkautta/)
En ollut kullutkaan tällaisesta. No? Toimiiko hyvin? Tai siis missä se on? Onko se täällä??!! :/
Vierailija kirjoitti:
Jatka boikottiia niin kauvan kuin tarve vaatii.
No kauvvanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauvvanko?
Olen jatkanut vuosia. En osta muidenkaan leipomotuotteita.
En boikotoi, mutta tosiaan aika hiljaista näyttää olevan. Joku boikotoi.
Kamalaa .Ei pitäisi aloittaa tehtaita maissa joissa on diktatuuri.
Ostan Fazerin tuotteita enkä aio boikotoida.
Minä en boikotoi mitään normaalia elämää jonkun sodan takia. Tuollainen boikotointi on täysin tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Erittäin ymmärrettävää, että halusivat pelastaa paikalliset työntekijänsä miltään tuomioilta.
t. Normaalijärkinen
halusivat pelastaa omat rahansa. ei niitä työntekijät kiinnosta yhtään sen enempää kuin muitakaan porvareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauvvanko?
Olen jatkanut vuosia. En osta muidenkaan leipomotuotteita.
Etkä karkkia?
Kuka haluaa olla koulukiusaajan (joka siis tappaa uhrejaan) kaveri? Hyvinviontiyhteiskunnissa on aina eristetty rikolliset, koska niin ei vain toimita. Pois vaan sieltä.
Jäi epäselväksi kuka saa voitot.
Ennen sitä en voi sanoa mitään puoleen enkä suuntaan.
Siis nimi muuttuu ja jotain