15v tuli käymään kotona kusella ja lähti uudestaan jonnekin. Varmasti tulee kännissä yöllä kotiin.
Poika rämpytti ovikelloa minkä kerkesi ja kun avasin oven niin hän juoksi sanaakaan sanomatta kuselle. Kysyin häneltä, että joko tuli kotiin niin totesi ettei vielä. Hyppäsi jonkun jannun mopoautoon ja lähtivät jonnekin. Minusta tuntuu että oli jo nyt vähän päissään... Toivottavasti ei tule kovin pahassa kunnossa himaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuli kotona käymään kusella?
Älä nyt pilaa hyvää miesv ihaketjua kysymyksilläsi
Ihme touhua. Minun nuoruudessani pissattiin kauppakeskuksen hiljaisimmalle seinustalle, sillan alikulkutunneliin tai puistossa pusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
No sen poikakaveri ei varmaan halua kusista kullia imeskellä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan olleet ajelulla ja pojalle on tullut hätä. Sama ajaa kotiin kuin käydä puskassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua ap pelota että ne liikkuu mopoautolla ja ainakin oma lapsesi on kännissä? Ehkä kuskikin?
Eiköhän ne lähtenyt jonkun luokse. Tuskin mihinkään ajelemaan. Ja toivottavasti pojan kaveri ei ollut juonut.
Sillähän oli kova hätä jos piti kusihädän takia käydä himassa... Varmaan oikeasti haki kortsuja.
Minä oisin vaatinut jäämään kotiin jos vaikutti siltä että on juonut. Ei selityksiä. Alaikäinen ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt pilaa hyvää miesv ihaketjua kysymyksilläsi
Siis miten saat väännettyä tästä ketjusta miesssvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Sillähän oli kova hätä jos piti kusihädän takia käydä himassa... Varmaan oikeasti haki kortsuja.
Mäkin luulen näin. Pelkät kusihommat olisi hoitanut muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun poikasi vähän ujo ja estoinen, kun pitää kotiin juosta kuselle? Kyllä tollasen asian voi hoitaa ulkonakin.
Av mammojen pojat on peloteltu niin etteivät ne uskalla kusta kuin pöntöllä istuen.
Onneksi olkoon! Lapsestasi on kasvanut luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Se haki vaan kossupullon jonka ostin sille ja kätkin vessaan ettei pirttihirmu saa tietää.
T: Ap:n mies
Ap olet ihan sokea. Ei se kusihädän takia tullut kotiin vaan se haki sieltä jotain. Sitä paitsi luultavasti ei vielä ollut juonut, jos olivat vielä mautolla liikenteessä.
Tietyn rekisterin käyttö puheessasi kertoo, ettei hän ole kauaksi puustaan pudonnut.
No ei ainakaan kuse ihmisten päälle, joten ei kasvatuksesi ihan metsään ole mennyt.
Huumeita se haki. Oli piilottanut ne vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäinen tarvitse vielä kondomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäinen tarvitse vielä kondomia
Todellakin tarvitsee.
Eikö sua ap pelota että ne liikkuu mopoautolla ja ainakin oma lapsesi on kännissä? Ehkä kuskikin?