Mikä on sinulle parisuhteessa se kaikkein tärkein asia? Isoin tekijä suhteen pysyvyyden kannalta?
Mikä kannattelee ja vahvistaa sidettä toiseen eniten?
Kommentit (32)
Joku muu.
Meinasin kirjoittaa läheisyys, mutta ehkä ykkönen on oikeammassa.
Rakkaus, aika yllättävää. Miksi alunperinkään lähtisin parisuhteeseen jos en kokisi rakkautta kumppania kohtaan?
Taas kerran tuo arjen sujuvuus on listalla. Kukaan ei osaa kuitenkaan kertoa mitä se tarkoittaa, haluaisin tietää kun olen saanut siitä joskus noottia.
Henkinen yhteys, se heijastuu kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus, aika yllättävää. Miksi alunperinkään lähtisin parisuhteeseen jos en kokisi rakkautta kumppania kohtaan?
Taas kerran tuo arjen sujuvuus on listalla. Kukaan ei osaa kuitenkaan kertoa mitä se tarkoittaa, haluaisin tietää kun olen saanut siitä joskus noottia.
Sitä että kodinhoito sujuu ilman, että toinen uupuu ja kärsii. Kaikki arkiset asiat sujuu ilman riitoja tai hampaiden kiristelyä.
Vierailija kirjoitti:
Arjen sujuvuus on sitä, että ollaan arjen perusasioista samaa mieltä, eikä tarvitse kinastella siitä, mitä tehdään ja miten se tehdään.
Se, kun saa viivata tehtävälistalta yli kohdan "Hanki parisuhde" ja siirtyä tärkeämpiin juttuihin.
Tärkeintä on, että on joku jolle kertoa huonoja vitsejä, kun ne juolahtavat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun saa viivata tehtävälistalta yli kohdan "Hanki parisuhde" ja siirtyä tärkeämpiin juttuihin.
Eli vastauksesi on parisuhdestatus.
Selän rapsutus, kun ei ite yletä.
Yksin on vaikea riidellä, siispä parisuhde!
Vastaus riippuu suhteesta. Jokaisessa on omat vahvuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu.
Meinasin kirjoittaa läheisyys, mutta ehkä ykkönen on oikeammassa.
Minä taas meinasin kirjoittaa keskinäinen kunnioitus, mutta sekin sisältyy tuohon luottamukseen.
joku muu mikä? Kumppanin luotettavuus, kannustus, rohkaisu ja yhteinen kemia.
Vaikea sanoa, kun en saa ketään. Olen vielä luuserimpi kuin allu. Köyhä olen. Työtön olen tällä hetkellä. Kaljuuntunut en kuitenkaan ole mutta mahaa on vähän. Kovin lyhytkään en ole. Ei naiset kiinnostu.
M36
Omituiset vaihtoehdot.
Mielestäni kommunikaatio kaikista asioista avoimesti on tärkeintä. Myös vaikeista asioista pitää voida keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en saa ketään. Olen vielä luuserimpi kuin allu. Köyhä olen. Työtön olen tällä hetkellä. Kaljuuntunut en kuitenkaan ole mutta mahaa on vähän. Kovin lyhytkään en ole. Ei naiset kiinnostu.
M36
Kalju ja työtön 🤢
joku muu eli luottamus