Minä en enää jaksa
tätä kyykytystä. Palkkani tulee pienenemään yhä vaan, töitä olen paiskinut 40 vuotta, ja tämä päivä vei kakki jatkamisen halut. Minä en ole enää huomenna teidän elättinänben, kaupungilla olen hommissa, huomenna joku muu saa työtä. Minusta aiheutuu kuluja enää hautajaisten verran.
Kommentit (15)
Tsemppiä sinne! On superpaska tuo pienipalkkaisia naisia kyykyttävä oikeistolainen SSS-hallitus! Nyt yleislakkoon kaikki, sohvalle ei vaivuta vaan kadulle kylttien kanssa kaikki kanssasisareni!
en mäkään. Jaksa enää yhtään. Hitto kun en jaksa edes asioita järjestää niin että voisin tappaa itseni ilman syyllisyyttä. Haluaisin vaan pois täältä.
No laskepa nettona paljon sä häviit, luultavasti 50 euroa kuussa. Ei siihen kuole, vaikka vituttaahan se. Ei sen takia kannata luovuttaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:14"]
Tsemppiä sinne! On superpaska tuo pienipalkkaisia naisia kyykyttävä oikeistolainen SSS-hallitus! Nyt yleislakkoon kaikki, sohvalle ei vaivuta vaan kadulle kylttien kanssa kaikki kanssasisareni!
[/quote]
Luet sairaanhoitajat pienipalkkaisiksi?
Teollisuudessa saa olla jo vetovastuussa oleva projektipäällikkö, että pääsee vastaaville liksoille. Tervetuloa vaan kokeilemaan tätä auvoa. Eikä muuten lähdetä töistä virittelemään persettä silloin kun 'vuoro' loppuu.
Enpä usko, että palkkasi on kovin pieni jos olet 40 vuotta saanut tehdä samaa hommaa...
[/quote]
Pienipalkkaisia miehiä se sen sijaan ei sorra?
en mäkään. Jaksa enää yhtään. Hitto kun en jaksa edes asioita järjestää niin että voisin tappaa itseni ilman syyllisyyttä. Haluaisin vaan pois täältä.
[/quote]Älä luovuta. Kokeile hakea ulkomailta töitä esim.
Tai lähde vapaaehtoistyöhön kehitysmaahan!
Tai jossain halvassa maassa eläisit vähemmälläkin rahalla.
Portugaliin eläkeläiseksi! Tai Espanjaan. Mietin sitä ihanaa ilmastoa ja kaikkea muuta mitä täältä puuttuu. Sinne vaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:57"]
Portugaliin eläkeläiseksi! Tai Espanjaan. Mietin sitä ihanaa ilmastoa ja kaikkea muuta mitä täältä puuttuu. Sinne vaan.
[/quote]
Minäkin lähtisin, eikun ainiin ihminen ei saa itse päättää, milloin eläköityy
Älkää eläkö elämäänne tälle maailmalle, vaan eläkää elämänne elämän Kuninkaalle, Herralle Jeesukselle Kristukselle, ihmiskunnan vapahtajalle niin murheenne haihtuvat ilmaan.
Tervetuloa joukkoon. Itse tein raskaita paskahommia raksalla 13vuotta huonolla palkalla, mutta nyt olen nykyään pummina tukien varassa. Tehkööt joku muu niitä orjantöitä vaihteen vuoksi. Itse aion vaan makailla kotona.
Älä välitä. Meitä on monia muitakin, joilta pilvet karkaavat kauas pois. Ei auta luovuttaa kesken kaiken. Porskutellaan vaan eteenpäin.