Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osaatte sanoa kesäloma ajankohtanne jo puolivuotta ennen lomaa?

Loma
25.03.2022 |

Tuntuu että aina tulee jotain mitä ei voi mitenkään etukäteen kesässä ennustaa ja sitten toivottu kesäloma ajankohta onkin väärä...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän mun loman aina saamaan aikaan ja suunnittelen myös ne menot siihen.

Vierailija
2/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hallintotehtävissä ja saan aina heinäkuun lomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksi päätän kesälomani hyvissä ajoin, jotta en ota siihen ajankohtaan mitään palavereja tms. 

Vierailija
4/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä pidä heinäkuussa lomaa, kaikki on täynnä mölyäviä lapsiperheitä.

Pidän loman kesäkuussa ja elokuussa sekä syyskuuta pitkälle. Mulla on paljon lomaa.

Vierailija
5/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kait niitä menoja voi olla muulloinkin kuin lomalla. Itte en lomaile kesällä, eikä tuollaista ongelmaa ole.

Vierailija
6/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään jokaisella ei ole edes vara valita, joten valituksesi kuulostaa aika kohtuuttomalta. Menot sen mukaan milloin loma on ja tarvittaessa pyydetään lisäpäiviä. Meillä yksittäiset päivät helposti sovittavissa etenkin jos pystyy tekemään etänä työt, jotka eivät voi odottaa. Yleensä otetaan saldoista nämä päivät.

Vierailija
7/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat kiertävät ja tänä vuonna elokuun alusta neljä viikkoa. Ensi vuonna olisi kesäkuu vuorossa. 

Vierailija
8/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys

Itse lomailen 10 viikkoa kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin

Vierailija
9/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertävä lista joten tiedän lomani vuosia eteenpäin :) Tänä vuonna heinäkuu. Viikko juhannuksesta alkaa.

Vierailija
10/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina lomani heinäkuussa. Helposti siis.

Vierailija
11/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eläkkeelle vuoden alussa joten nyt on "lomaa" tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa.

Vierailija
12/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä pidä heinäkuussa lomaa, kaikki on täynnä mölyäviä lapsiperheitä.

Pidän loman kesäkuussa ja elokuussa sekä syyskuuta pitkälle. Mulla on paljon lomaa.

Kuulostaa ihanalta. Minä tykkään lomailla kun on lämmin, terasseille lapsiperheet eivät onneksi tule. Enkä minäkään siellä koko lomaani vietä, pyöräretket ja puistot ovat parasta kesälomaa.

Vierailija
13/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatinvalintakysymys

Itse lomailen 10 viikkoa kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin

Sama täällä 😁

Vierailija
14/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on aina saanut valita täysin vapaasti, milloin lomailee.

Monesti tullut varattua lennot ensin ja vasta sen jälkeen ilmoittanut pomolle, että oon muuten tuolloin lomalla.

Vierailija
15/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisopen loma on aina samaan aikaan.

Harvemmin pääsee valitsemaan loma aikaansa

Vierailija
16/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan valita itse milloin pidän lomani. Kesäloma-aika on ollut työkalenterissa merkittynä jo vuoden alusta joten siihen ei tule mitään, jos joku varaa niin ilmoitan ystävällisesti etten pääse kokoukseen koska olen lomalla.

Vierailija
17/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa on tosiaan joka puolella mölyperheitä, luonnossa, nähtävyyksillä ja joka paikassa, siksi en pidä lomaani ikinä heinäkuussa. Lämmintä on toki muulloinkin, en ole suomessa talvia.

Vierailija
18/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oteta kesällä lomaa kumpikaan, käydään mökiltä töissä. Lomat ovat työnantajan hyväksymänä viikko huhtikuussa, kaksi viikkoa lokakuussa, kolme viikkoa joulu-tammikuussa.

Vierailija
19/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu. PERUSKOULU!

Vierailija
20/20 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisvaltaisella alalla aina lomatoive peruskoulujen alkamisen jälkeen niin ei ole kovinkaan montaa jakamassa samaa ajankohtaa. Alkukesä ennen koulujen kesälomia on hyvä hetki mennä Keski- ja Etelä-Eurooppaan. Sitten elokuun loppu on vielä ihan nättiä aikaa ja useimmiten halvempaa mennä minne tahansa. Yleensä tosin olen rinkan kanssa Lapissa niin syyskuukin on vielä ihanaa lomailuaikaa.

Helteiden aikaan joutuu olemaan ilmastoidussa sisätilassa ja mennä suorana töistä illalla rannalle lukemaan jonnekin puiden varjoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme