Nordean nettipankissa taas ongelmia?
Kommentit (19)
Samoin Danske Bankissa . Kyberhyökkäys?
@DanskeBankFI
Osalla asiakkaistamme on tällä hetkellä ongelmia verkko- ja mobiilipankkiin kirjautumisessa. Selvitämme asiaa parhaillaan ja pyrimme korjaamaan vian mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.
#Nordea:lla mahdollisesti toimintahäiriö tällä hetkellä. Lisätietoja teemaan #Nordeadown ???
En pääse pankkiin minäkään. En tietokoneella, kännykällä enkä voinut tehdä rahasiirtoa veikkauksen tilille, olisin lotonnut. Mutta ei sitten.
Toivottavasti kortit toimii kun kaupassa pitäisi kohta käydä eikä käteistä ole.
Joko normaalikatkos tai putte tekee pikku temppujaan. Joka tapauksessa pieni käteisvara ei ole pahitteeksi.
Venäläiset hakkerit hyökkäilee länttä vastaan. Näin sanoi Mikko Hyppönen. Saattaa olla tämä syynä...
Mulla toimii ja saldo oli 241 771€.
Toimii kuten aina ennenkin. Taitaa vika (jälleen) olla näppäimistön ja näytön välissä?
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Toimii kuten aina ennenkin. Taitaa vika (jälleen) olla näppäimistön ja näytön välissä?
Miten voi näppäillä väärin appissa?
Näyttäisihän noita Nordean häiriöilmoituksia olevan aika lailla viimeisen tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisihän noita Nordean häiriöilmoituksia olevan aika lailla viimeisen tunnin aikana.
25.3. klo 18.40 raportit 1355
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Sun bullshit eurot on kohta vessapaperia jos et nopsaa osta vaikka kultaa... yt. rva kulta oy
Mulla ainakin liian vähän rahaa kun äsken katoin.
Vierailija kirjoitti:
Paino sanalla "oli".
Tietokoneella pääsin, sovelluksella en.