Miehen eksä teki itsarin. Varhaisteini ei halua meille enkä
minä sitä tänne myöskään. Mitä tehdään?? Tyttö 23v eläny boheemin bipo-äitinsä kans koko elämänsä, isää tavannu vaan satunnaisesti. En halua sitä lasta rikkoo mun perhettä. Mites toimin tehokkaimmin estääkseni tän skenaarion?
Kommentit (26)
Tottakai lapi tulee isälleen JOS lapsi niin haluaa.
Ei sitä sinulta kysellä, vaan isältä. Jos isä ei halua omaa lastaan, niin on aiheellista, että ls tutkii teidän perheen.
Kyllä tämän lapsen paikka on teidän luonanne. Todella sydämettömästi kirjoitat. En oikein edes usko tätä aloitustasi.
23v:lle hankitaan oma vuokra-asunto, eikä elätetä aikuista ihmistä.
Uusi itsari ratkaisu, eli sinun. Hyi, miten voit olla itsekäs. Sun täytyy olla trolli.
Mitä mieltä miehesi tytön isänä on tästä?
Onko muita sukulaisia, joiden luo tyttö menisi mieluummin? Miksi sinun ja lapsen välit ovat noin huonot?
Mä näkisin tuon kasvun paikkana. Haette tietysti apua jos sitä tarvitaan. Ja varmasti tarvitaan esim. tuon itsemurhan käsittelyyn. Ikävää et tytöllä on ollu tuollainen äiti ja lähes yhtä surkee satunnais-isä. On luonnollista vastustaa noin isoa muutosta, mutta sä olet aikuinen ja sulla on mahdollista kehittyä, hyväksyä tosiasiat jne. Kyseessä on lapsi joka on täysin syytön noin kurjaan kohtaloonsa. Samalla voit pönkittää egoasi siitä että kannat oman osasi elämän epäreiluuden kekoon, kun siihen kerran varaa on. SUn lapsilles olet paljon parempi äiti hyväksymällä tosiasiat ja auttamalla heikompaa kuin kasvattamalla heidät jossain ylemmyyskuplassa. Tuos tilanteessa on myös helppo nähdä illaiset valinnat ovat törkeetä itsekkyyttä ja millaiset ei.
Jos varhaisteini ei halua teille, niin tuskin sitä vastoin hänen tahtoaan teille sijoitetaan. Päätynee johonkin perhekotiin.
Ymmärrän ihan täysin. Itsekäs se itsarin tehnyt mutsi kun ei ollut tyttären asioita valmiiksi katsonut. Miten olisiko tytöllä isovanhempia, joiden luo muuttaa? Missä tyttö nyt on?
Jonnasta näkee kyllä että on tullut juotua. Naama turvoksissa ettei leukaa kaulasta erota.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:33"]Jonnasta näkee kyllä että on tullut juotua. Naama turvoksissa ettei leukaa kaulasta erota.
[/quote]
Sori, väärä ketju
Oletko ajatellut miten tuette tyttöä hänen hirveässä tilanteessaan? Äiti tehnyt itsemurhan, siinäpä iso taakka 13-vuotiaalle. Hän on nyt tärkein tässä, sinusta ei mitään väliä. Tukekaa lasta ja tehkää kaikkenne että hän pääsisi takaisin elämään kiinni! Eikö niin?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:26"]23v:lle hankitaan oma vuokra-asunto, eikä elätetä aikuista ihmistä.
[/quote]
23 v hankkii itse vuokra-asuntonta. Ei siihen vanhempia tarvita sotkemaan.
Voi parkaa, ensin menettää äitinsä ja sitten häntä ei edes haluta yhtään mihinkään. Toivottavasti hän pääsisi vaikkapa johonkin hyvään sijaisperheeseen.
Toivottavasti ap:lla ei ole lapsia...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:21"]minä sitä tänne myöskään. Mitä tehdään?? Tyttö 23v eläny boheemin bipo-äitinsä kans koko elämänsä, isää tavannu vaan satunnaisesti. En halua sitä lasta rikkoo mun perhettä. Mites toimin tehokkaimmin estääkseni tän skenaarion?
[/quote]
Ihan pakko kysyä, että oikeesti "varhaisteini"? 23.v. Et oo tosissas!?
Ollu aikuinen jo ainakin 3vuotta...
Hämmentävän moni ei lue ketjusta aloitusviestiä enempää, kun typo korjattiin jo toisessa viestissä ja silti jankataan. Mutta alkuperäiseen aiheeseen, toivottavasti sinä ap et saa koskaan miehesi kanssa omia lapsia. Sinulla ei ole lainkaan sydäntä.
Provo taitaa olla tämä..
Itsari aloituksia taas liikaa yhdelle illalle!
ohhoh typo 23 valitettavasti vaan 13