Pettääkö mies?
Tilanne on siis se, että olen melko tuoreessa suhteessa. Mieltäni on alkanut vaivaamaan kuitenkin sellainen, että olen saanut kuulla hänen olleen edellisessä suhteessaan uskoton juhliessaan. Luulin kerrankin löytäneeni hyvän miehen ja suhteen. Nämä jutut kuitenkin vaikuttaa väkisinkin minuun. En tiedä voiko häneen luottaa, kun lähtee juomaan. Ennen en tällaista edes ajatellut. Vasta näiden juttujen jälkeen on tullut ahdistus. Ihmiset harvoin muuttuu ja tiedostan sen liiankin hyvin.
Kommentit (23)
Kristallipallosani näkyy miehesi petävän sinua jatkuvasti.
Kannattaa kertoa miehelle ajatuksistasi niin hän voi jättää tuollaisen mt-potilaan.
Et taida olla aivan terve jos tuollaista mietit???
Ei juoviin voi luottaa ja baarissa ravaavaan, suomessa tosin harva mies ei tee sitä. Alkoholi kääntää asiat ylösalaisin usein. Ulkomailla voi olla enemmän sitä porukkaa joka ei kittaa viinaa ja sinkkuväestöä.
Jos on uskoton juhliessaan ja silti lähtee yhä juhlimaan, niin itse en jatkaisi suhdetta. Hän siis tietää, että pettää humalassa ja silti jatkaa juomista.
Pettää satavarmasti jossain vaiheessa, mutta se ei ole sinulta pois! Pääset helpommalla kun et mieti asiaa.
Kerro sille ukolle nuo sinun sairaan mustasukkaiset näkemykset että mies voi päästä vielä eroon huonosta parisuhteesta. Muutut vain pahemmaksi aikaa myöden.
Vieraissa käynti piristää parisuhdetta.
Kun on hyvä ja rakastava suhde sen tuntee, ei tarvitse olla epävarma
Jos et tiedä hänen pettämisestään niin miten se on sinulta pois? Oletko sairaan omistushaluinen vai??
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa asia puheeksi ja kertoa, että et koe oloasi turvalliseksi hänen kanssaan kun olet kuullut hänen taustastaan. Jos mies on rehti ja hyvä mies niin hän pystyy rauhoittamaan sinua. Jos suuttuu tai ei halua keskustella niin sitten en katselisi sellaista.
Eli miehellä ei saa olla tunteita. Robottina vain pitäisi alkaa muijaa hoitamaan.
mikset valikoi sellaista joka ei käy baareissa, meitä on kuitenkin olemassa
Hyvässä pari suhteessa oli kyse miehestä tai naisesta kumpikaan ei petä? Jos keskenäinen suhde on huono, toinen pantta ja alistaa,haetaan sitten vieraista.Juuri sitä mitä koti ei saa. Joten turha sylistä toinen pettää, katsokaa vaan itseänne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vieraissa käynti piristää parisuhdetta.
Joskus näinkin.
Silloin huomaa, miten upea se vakuinen kumppani oikein on!
Ei se suu, peppu tai pimppi kulu vaikka niitå välillä hurvittelee muuallakin.
Kakkonen on tosi raukkautta. Onko sitä suhteessa.
Kerro miehelle avoimesti huolestasi.
Jos hän on järjellä varustettu mies, hän ottaa sinusta eron, ei sinunkaltaisen ihmisen kanssa elämä ole elämisen arvoista.
Kerran olen ollut tuollaisen naisen kanssa, elämäni paras valinta oli ero.
Kannattaa ottaa asia puheeksi ja kertoa, että et koe oloasi turvalliseksi hänen kanssaan kun olet kuullut hänen taustastaan. Jos mies on rehti ja hyvä mies niin hän pystyy rauhoittamaan sinua. Jos suuttuu tai ei halua keskustella niin sitten en katselisi sellaista.