Onko kylässä soveliasta nukkua alasti sohvalla
Tuli vaan mieleen kun olen lähdössä viikonlopuksi kyläilemään tuttavien luokse.
Kommentit (24)
Yksi tuttu nukkui meillä alasti sohvalla joskus opiskeluaikojen jälkeen. Mies oli aamulla jättänyt aamupalan väliin, ettei tarvinnut samassa huoneessa olla. Eipä kai me kuitenkaan pohdittu siinä mitään sen kummempaa, jos se hänestä oli ok. Peiton alla oli suurimmaksi osin.
No hyi vitt. Toisten persehien kyllästämällä sohvalla en kyllä nukkuisi yäk.
Vain, jos sohva haisee valmiiksi perseeltä.
Olen joutunut pesemään vahvoilla aineilla sohviani tämän takia. Persehien haju oli todella tiukassa.
Meillä on vierassoffassa iso ruskea pläntti siinä perseen kohdalla, joten ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan haiseva löysä vitttu paljaana nuku. Hyh.
Hiivat vuotaa sohvalle🤮🤮🤮
Mielellään ei..olen ahdasmielinen kai sitten.
Joo hankaat itseäsi sohvaan koko yön ja kuolaat oikein kunnolla, kyllä kiittävät. Oikeasti vieraalle on oma peti ja lakanat.
Vain jos olet hyvärunkoinen ja sisäsiisti.
Suutuuko vieraat jos tarjoaa latex-lakanaa?
Jos on hoikka kaunis nuori nainen niin on soveliasta ja jopa toivottovaa.
Siis miltä teidän perseet oikein haisee jos sohviin tulee niistä läikkiä ja pinttynyttä hajua? Ettekö käy suihkussa? :D
Entä jos talon isäntä tai joku muu yövieraista onkin kaappihomo ja heräät patukka suussa tai aanuksessa?
Onko soveliasta nukkua alasti hotellihuoneessa, jos huonetoverina on joku ei-perheenjäsen? Työ- tai kurssikaveri firman reissulla. Eikö tuota nyt yhtä yötä pärjäisi yöpaidassa ja housuissa, vaikka kuinka kotona olisi tottunut nukkumaan alasti.
EI! Joku yövaate sentään!
Yöpaita, pyjama!
Yökyläillessä on soveliasta käyttää jotakin yöasua.
Jos haluat nukkua kuitenkin ehdottomasti alasti, niin kannattaa varmistaa asia isäntäväeltä.
Yöpaita kiertyy ylös tai paita, ja vieraanne hankaa edelleen vaatteitta sohvaa. Miten se muka auttaa hygieniaa.
Kyllä jos olet vapaasti käytettävissä.