En halua enää käydä AV-palstalla
koska yläpalkkiin on näemmä laitettu biledanin pärstä
Kommentit (4)
Ei mulla vaan?!? Vai onko se tuo hyväitsetuntoinen lapsi tuossa Sinkkosen sohvalla?
etkö sä tykkää bile-danista? miksi et onko hän tehnyt sulle jotain pahaa? siis miksi lähdet... oikeesti? sano nyt että vitsin murjaisit, jooko jooko? siis lähdet oikeasti? no mä olen sanaton :o meillä tulee sua ikävä vaikkei oikein edes tiedetä kuka oot. Parin tunnin kuluttua sua ei muista kukaan joten ei muuta kun heido ja lycka till mihin ikinä sit meetkin!
Oon kuullut huhuja semmoisesta ad blockista tai mikä olikaan. Sillä saa langetettua Danskuli-banskulin naamaan häivytysloitsun. Täten palstalla voi olla Danista huolimatta aivan rauhassa. Häntä käsitteleviin ketjuihin kyseinen tekninen kikka ei tietenkään auta, vaan niitä on jatkossakin väisteltävä manuaalisesti. Palstanörtit varmana kertovat asiasta mielellään lisää. Minä itte olen ollut valitettavasti liian laiska toteuttaakseni Danskuli-banskulin tai kenenkään muun eliminointia. :)
.
Kahden viikon sisään joku muun tosi-tv-paskelma noussee pinnalle, ja tällöin voit palata turvallisin mielin palstalle. It gets better diiba daaba jee jee!
Huspois sitten