Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et täytä sitä itse verkkopalvelussa, se kysytään sinulta seuraavan kerran puhelimessa tai konttorilla. Pankeilla on lain mukaan velvollisuus kerätä nuo tiedot asiakkailta.

Miksi et vastaisi?

Vierailija
2/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:07"]

Jos et täytä sitä itse verkkopalvelussa, se kysytään sinulta seuraavan kerran puhelimessa tai konttorilla. Pankeilla on lain mukaan velvollisuus kerätä nuo tiedot asiakkailta.

Miksi et vastaisi?

[/quote]

Konttorille ei ole asiaa... ja eivät tunne puehlinnumeroani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noihin ei vastaa, niin pankilla ei ole mitään velvollisuutta tarjota pankkipalveluita. Palvelut voivat mennä jäihin, kunnes vastaat kysymyksiin.

Ja noihin joutuu vastaamaan, vaikka olisi jo pitkään ollut asiakkaana. Koska lainsäädäntö on muuttunut tässä matkan varrella.

Vierailija
4/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut Nordean kyselyyn. Saa nähdä, koska menee tilini jäihin. Minusta minulla ei ole Nordean suuntaan mitään velvollisuutta kertoa mistä rahani tulevat. Sen näkee kyllä maksajasta = työnantaja, jos Nordeaa niin paljon kiinnostaa.

Vierailija
5/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette halua vastata siihen kyselyyn? 

Vierailija
6/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa vain kaikkinn kyselyihin ja ilmoitelkaa tunnutluvut ja verkkotunnukset yms. HUOH

Vierailija
7/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyselyn saajista varmaan kuvittelee olevansa jotenkin tärkeä ja kiinnostava. Tiedoksi, pankki kysyy, koska lainsäätäjä niin vaatii. Ei pankkia kiinnosta teidän elämä tai status, kunhan velkanne makselette ajallaan.