Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä tilanteissa kostut?

Vierailija
25.03.2022 |

Miehen erektiosta on puhuttu paljon ja siitä miten tahattomasti sellaisen eri tilantessa voi saada.
Miten naisten kostuminen? Riittääkö siihen tarpeeksi komea mies kadulla vai vaatiko se paljon enemmän? Nolostuttaako se vai pistääkö pikkarit pyörimään jaloissa?
Kunhan yritän tietää vastakkaisesta sukupuolesta enemmän...
M37

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihastunut mieheen, pelkkä hänen läsnäolonsa riittää.

Vakiintuneessa suhteessa vasta kun se sama mies ilmaisee halunsa ja pitää hyvänä.

Sattumakostumista ei enää tapahdu keski-iässä. Kyllä pitää jo olla tosi kyseessä. Nuorena kostuin milloin ja missä vain.

Vierailija
2/36 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa kostun, suihkussa kastun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oma elämä on alapäälllä edelleen, ikää päälle 30 vee että saattaa muuttua sitten kun keski-ikä lähestyy :D mut niin, välillä huomaa vaan että spontaanisti siellä tykyttelee ja kosteampaa on. Vähän niinkuin miehillä voi ilmeisesti välillä stondailla "ilman syytä" niin sama periaate.

Muussa tilanteissa vielä sitten jos mietin jotain seksifantasioita tai luen seksijuttuja tai katson aikuisviihdettä. Pelkkä komean miehen näkeminen ohimennen ei välttämättä sitä aiheuta (ainakaan niin että rekisteröisin sen) mutta jos se sama kuuma mies on jotenkin yhdistettynä seksuaaliseen asetelmaan jossa on esim alastomuutta ja himokkuutta ilmassa niin sitten varmasti juu. Ja toki jos on pitkään ilman seksiä niin alapää on kostea ja valmis melkein koko ajan!

Vierailija
4/36 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kun jotkut naiset hengittävät raskaasti lähelläni ja niiltä tulee outoja vingahduksia välillä kun puhuvat. Jotenkin myös jäätyilevät, hermoilevat ja silmät kostuvat. Mikähän juttu on kyseessä. Osaako naiset vastata?

Vierailija
5/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies jonka tunnen, on tosi lähellä. Harvoin tuntemattomasta tulee tuota reaktiota.

Vierailija
6/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoillessa.

Vierailija
7/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kaatosade ja olen unohtanut sontsan kotio.

Vierailija
8/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidessa ja kusaistessa tulee märkä olo.

Vierailija
9/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ekan poikaystävän kanssa olin aivan litimärkä kun vain maattiin sängyllä vierekkäin. Siitä kun etenimme suudelmiin ja kosketuksiin niin jouduin laittamaan siteen pikkareihin ettei housut olisi aivan märät. Emme siis tuossa vaiheessa vielä edenneet sen pidemmälle. Nyt liki 20v myöhemmin kostun edelleen runsaasti mutta yleensä se vaatii tietynlaista läheisyyttä ja kipinää. Ei tarvitse siis koskea vaan esim ravintolassa jos istutaan lähekkäin ja välillä on sähköä. Ja kuten joku jo edellä mainitsi niin en muista että olisin tuntemattoman miehen vuoksi koskaan kostunut. Jollain tasolla täytyy tuntea ja olla se vetovoima. Ja helpoiten kostun jos olen nauttinut pienen määrän alkoholia.

Vierailija
10/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut kun jotkut naiset hengittävät raskaasti lähelläni ja niiltä tulee outoja vingahduksia välillä kun puhuvat. Jotenkin myös jäätyilevät, hermoilevat ja silmät kostuvat. Mikähän juttu on kyseessä. Osaako naiset vastata?

Vaihda se ikivanha mennen johonkin muuhun merkkiin.

Vierailija
11/36 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkä komean miehen näkeminen/sellaisen kanssa puhuminen ei riitä, mutta jos nyt jotain mielestäni kuumaa seksuaalista sisältöä katson/luen niin silloin kostun, samoin fantasioidessa. Ihastumisvaiheessa kostuminen on herkemmässä ja pelkkä viaton läheisyys voi riittää. Oman miehen kanssa aika pian alkaa tuntumaan kostealta, kun mies suutelee ja selvästi osoittaa halunsa. Samoin tällaisten menneiden tilanteiden muistelu voi tehdä saman. Tietyissä vaiheissa kuukautiskiertoa myös huomaan, että on vähän tavallista märempi olo ilman sen suurempaa syytä ja seksiä tekisi mieli.

Vierailija
12/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on hometta.hanki apua.

Vierailija
13/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että kostun nyt yli kolmekymppisenä paljon helpommin kuin nuorempana. Jos on kivoja ajatuksia tai miellyttävää seuraa niin välillä tuntuu että pöksyt on märkänä vähän liiankin helposti.

Vierailija
14/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naidessa ja kusaistessa tulee märkä olo.

Kusetko miehen päälle?

Vierailija
15/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on kyllä ollut havaittavissa sama asia. Ollaan juteltu hetki. Nainen haluaa suudella ja minä laitan samamalla käteni hänen haaroväliin. Jos sen saa tehdä pujotan käteni sukkahousujen ja pikkuhousujen alta pilluun. Se suorastaan valui. Toisella kertaa heti panemaan, toisella kertaa ei ollut panopaikkaa, kun oltiin junassa. Aika nopeaa hommaa täysin tuntemattomien kanssa.

Vierailija
16/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pylly saa huomiota kostun ja kiihotun äärimmilleen.

Vierailija
17/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa ihastustani. Tai noh, ylipäänsä miestä 😄 olen aika puutteessa tällä hetkellä

Vierailija
18/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että kostun nyt yli kolmekymppisenä paljon helpommin kuin nuorempana. Jos on kivoja ajatuksia tai miellyttävää seuraa niin välillä tuntuu että pöksyt on märkänä vähän liiankin helposti.

Sulla on hyvää tiedossa. Neito oli yli 40 kuten minäkin. Ajattelin että pahimmillaan sanoo ei niin kokeilin. 

Ala ajatella itseäsi märäksi. Miksi? Siksi kun nyt heti pöytää vasten. 

Ei tuo ole ainoa yllätysjuttu. Enkä kerro niistä kun torjuttiin. Naiset saisi tehdä enemmän niitä aloitteita. Voi olla mun syy kun naisten ei ole mun kanssa tarvinut tehdä aloitteita. Kun yksi teki niin pyysin nipistä mua kädestä. Miksi? haluan olla varmasti hereillä. 

Kyllä mä käsitän että naisillakin on haluja. Kun lasketaan pisimmät suhteet niin kolmesta tuleev23-24 vuotta. Niissä yhteensä alle 10 aloitusta naisilta. Jos olisin huono niin sen ymmärtäisi. Joskus epäilynä koko. Jatketta käyttäneenä epäilen että naiset haluaa isoa.

Vierailija
19/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yli 20 senttinen työstää...

Vierailija
20/36 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normaalitilassakin aina jonkinverran liukas "aina valmis" mulle tämä on ominaisuus, että pientä kostumista en edes huomaa kun vasta esim. vessassa käydessä.

Kostumiseen riittää pieni mielikuva tai kivat ajatukset niin että ainakin pikkuhousut on hetkessä märkänä pahimmassa tapauksessa myös päällishousut.

Vähän kiusallista toisinaan kun kostuu niin helposti ja housut on sitten ihan märkänä jos ei oo pikkuhousunsuojaa, jota kyllä pidän lähes aina kun olen ihmisten ilmoilla, harrastuksissa tai töissä.

En ole tähän välillä todella kiusalliseen vaivaan sen kummempaa vielä keksiny kun nuo pikkuhousunsuojat mutta helpompi tuota suojaa on vaihtaa kesken päivän kuin pikkuhousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi