YleX:n uusi aamutiimi
Kertokaapa nyt mielipiteenne kolmikosta Saara, Samuel ja Tommi. YleX:n omilla sivuilla kommenttiosiossa uusi aamushow on lytätty ainakin ihan täysin. Reilun 50 kommentin joukkoon ei mahdu kuin muutama positiivinen lause.
Itsekin olen kyllä todella pettynyt. Olisivat nyt ainakin Saaran heittäneet muualle. Samuel ja Tommi voisivat ehkä kaksin toimia jotenkin, mutta Saara pilaa kaiken mukahauskoilla jutuillaan. Muistan Samuelin NRJ:ltä, kun hän juonsi yhdessä tuottaja Jääskeläisen kanssa perjantai-illan ohjelmaa. Se oli hauskaa, mutta nyt Samuelin taidot tuntuvat menevän ihan hukkaan.
Niin ja kukas nyt viikonloppua juontaa? Eikös Tommi ollut ainakin vielä keväällä siellä yhdessä Timpan kanssa?
Kommentit (22)
Aika väkinäiseltä vaikuttaa. Viikonloppujuontajaksi on Ylex:n sivuilla mainittu vain Köpi.
En ole ehtinyt "uutta" aamua kuuntelemaan, mutta en paljoa menetä kun ei se aamutiimi muuttunut juurikaan, vaikka etukäteishehkutus antoi ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 09:32"]
Aika väkinäiseltä vaikuttaa. Viikonloppujuontajaksi on Ylex:n sivuilla mainittu vain Köpi.
[/quote]
Toivottavasti Köpi saa parin, sillä yksin höpöttely käy pitemmän päälle aika tylsäksi.
Tykkään Saaran blogista kovasti, ja hän vaikuttaa muutenkin mukavalta naiselta. Mutta kun kaikki ei vaan sovellu radioon ja saara on yksi esimerkki tästä. Ihan selvästi päässyt juontajaksi pelkillä suhteilla.
Vaihdoin SuomiPopille, ei vaan jaksa tuon kolmikon juttuja.
Vaihdoin Aaltoon. En kestä sitä tyttöä.
Meinaakohan Yle reagoida mitenkään tuohon huonoon palautteeseen?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:21"]
Meinaakohan Yle reagoida mitenkään tuohon huonoon palautteeseen?
[/quote]
Tuskin nyt vielä näin lyhyen ajan jälkeen, mutta toivottavasti jotain uskalletaan tehdä, jos homma ei lähde toimimaan. Eikä siitä pääse mihinkään, että Ile, Matti ja Tuomas jättivät todella isot saappaat täytettäväksi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 07:21"]
Minne hävisi Matti?
[/quote]
Novan aamuun, joka on varsin kivaa kuunneltavaa mainoksista huolimatta.
Minä myös olen pettynyt. En oikein osaa perustella mikä siinä Saarassa tökkii vaikka olen yrittänyt antaa aina uuden mahdollisuuden. Nyt olen kuunnellut aamulla vaan Spotifyä kun olen ollut henkeen ja vereen YleX:n kannalla, mutta kohta pitää varmaan kääntää kymppiin asti Novalle Matin ja Tuomaksen takia, mutta kun on se Minnakin rasittava.
Mää haluaisin Juuson ja Peltsin vielä takaisin :D
Mä kaipaan Ollia ja Tuomasta sekä Jennyä ja Ainoa. Mutta Poikelus ja Hätönen kuulostaa vaan entistä paremmilta kun aamun porukka on niin kuraa. Viki ja Mäkkäri on tietenkin <3 <3 <3
Aamu menee vielä jotenkuten. Sen jälkeen tulevasta ohjelmasta voi sen tytön siirtää pois.jauhaa omaa mielipidettään ainoana totuutena.rasauttava ämmä.
Viki ja Mäkkäri on kyllä loistava parivaljakko. Toivottavasti heitä ei eroteta koskaan, sillä siinä vaiheessa on pakko miettiä kokonaan YleX:n vaihtamista toiseen kanavaan.
YleX aamua olisi kiva kuunnella, kun ei tartte niitä mainoksia sietää. Mutta ei vaan pysty.
Pikkasen aikaa kuuntelin, mutta ei. Ei lähtenyt toimimaan minulle ollenkaan.
Vituttaa vieläkin, Matin jutut oli aamun pelastus. Nykyään paskaa.
En tykkää